oygab Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 Hei Temperaturmåleren min viser mellom 40 og 50 grader. Så varmt er det ikke i stavanger. Vet noen hva som kan være problemet? Kabel? Føleren? Er det evt en måte jeg kan feilsøke bedre på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 Mest sannsynlig er det føleren, enda jeg ikke vet hvilken bil det er Link to comment Share on other sites More sharing options...
oygab Posted October 21, 2010 Author Share Posted October 21, 2010 328i coupe e36. 1998-modell. Trodde jeg skrev det Vet noen hvor føleren er? Har funnet en del ting som ligner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 viewtopic.php?f=1&t=168769 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Efen Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 hadde samme problemet selv, men da hadde bare kontakten detti ut av føleren. Føleren sitter foresten i frontfangeren (bak) tror det var på venstre side uten å si det for sikkert. den sitter rett ved grøftelyset Link to comment Share on other sites More sharing options...
oygab Posted October 22, 2010 Author Share Posted October 22, 2010 Ok. Takker. Jeg har hørt tidligere at den skal sitte der, men den gjør ikke det på min bil. Vet noen derfor hvilken ledning jeg kan "følge" for å finne ut hvor den er plassert på bilen min? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts