oygab Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Hei Temperaturmåleren min viser mellom 40 og 50 grader. Så varmt er det ikke i stavanger. Vet noen hva som kan være problemet? Kabel? Føleren? Er det evt en måte jeg kan feilsøke bedre på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Mest sannsynlig er det føleren, enda jeg ikke vet hvilken bil det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oygab Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 328i coupe e36. 1998-modell. Trodde jeg skrev det Vet noen hvor føleren er? Har funnet en del ting som ligner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 viewtopic.php?f=1&t=168769 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 hadde samme problemet selv, men da hadde bare kontakten detti ut av føleren. Føleren sitter foresten i frontfangeren (bak) tror det var på venstre side uten å si det for sikkert. den sitter rett ved grøftelyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oygab Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Ok. Takker. Jeg har hørt tidligere at den skal sitte der, men den gjør ikke det på min bil. Vet noen derfor hvilken ledning jeg kan "følge" for å finne ut hvor den er plassert på bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå