krholt Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Fant webasto skilt i motorrommet i dag. Hvordan bruker jeg denne ? Har kjørecomputer men ikke navi. Fungerer på timer ? Har ingen fjernkontrol og viste ikke at jeg hadde Edit: Og ja, bilen trenger en grundig vask
zend82 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 I motorrommet har jeg et skilt som er merket Webasto, og det er en Thermo Top type Z/C, noen som vet hvordan denne fungerer? Har ikke navi osv, og heller ikke fjernkontroll. Går det an å få fjernkontroll til denne? Evt pris? Erfaringer med dette? Så lenge du har Z/C så kan du ha både parkeringsvarmer og varmer under kjøring når det er kaldt ute. Jeg har det samme, måtte bare omprogrammere litt hjemme. Nå har jeg både varmer til både kjøring og parkering Brukte BMW Scanner 1.4 til å aktivere.
Reodor Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Hva er prisen med fjernkontroll til parkeringsvarmer?
Leo Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Sjekk Bosh verksteder og ebay.de Ser enkelt ut og fikse. Det er en tråd på dette med bruksanvisninger for webasto. Søk på denne tråden: Info om Webasto manual og installasjon i menyen til venste. Da får du opp linken til en database jeg har med slikt. Sorry men har ikke lært meg å få med link til tråden Kjæm etter vært Lykke til
Reodor Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 takker denne du mente http://www.mediafire.com/?d5s74ui0vs47u
DannyRS Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Hmm, jeg har også termotop Z/C, men etter å ha sjekket med lokale bmw og lest litt rundt på forum og diverse konkluderte jeg med at jeg ikke kunne programmere meg om til å få programerbar parkeringsvarme.. men det går altså alikevel?? Zend82, hvor holder du til?
perplexer Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Hei Ny slede, 525da 2002 mod med Webasto Thermo Top C. Har ikke 16:9 navi, kun MID med vent on/off, og heller ingen REST funksjon! Hva i svarte skal jeg med denne saken da?? Var og rota inni Carsoft, var lite og ingenting som kunne aktiveres der heller..... Etter og ha lest en hel haug av tråder her, anntar jeg at C versjonen er parkeringsvarme, og da forstår jeg ikke hvorfor den er installert i min bil. Mvh KH
zend82 Skrevet August 29, 2011 Skrevet August 29, 2011 Ja det går, jeg har omprogrmmert in egnen og brukt den en stund. Jeg holder til i Østlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå