Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant webasto skilt i motorrommet i dag. Hvordan bruker jeg denne ?

Har kjørecomputer men ikke navi. Fungerer på timer ? Har ingen fjernkontrol og viste ikke at jeg hadde :D

zuy1ih3u04u7zfhbmnqn.jpg

Edit: Og ja, bilen trenger en grundig vask :P

• 1 month later...
  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
I motorrommet har jeg et skilt som er merket Webasto, og det er en Thermo Top type Z/C, noen som vet hvordan denne fungerer? Har ikke navi osv, og heller ikke fjernkontroll. Går det an å få fjernkontroll til denne? Evt pris? Erfaringer med dette? :)

Så lenge du har Z/C så kan du ha både parkeringsvarmer og varmer under kjøring når det er kaldt ute.

Jeg har det samme, måtte bare omprogrammere litt hjemme. Nå har jeg både varmer til både kjøring og parkering :P

Brukte BMW Scanner 1.4 til å aktivere.

• 1 month later...
Skrevet

Sjekk Bosh verksteder og ebay.de

Ser enkelt ut og fikse. Det er en tråd på dette med bruksanvisninger for webasto.

Søk på denne tråden:

Info om Webasto manual og installasjon

i menyen til venste. Da får du opp linken til en database jeg har med slikt.:D

Sorry men har ikke lært meg å få med link til tråden :(:( Kjæm etter vært

Lykke til :D

Skrevet

Hmm, jeg har også termotop Z/C,

men etter å ha sjekket med lokale bmw og lest litt rundt på forum og diverse konkluderte jeg med at jeg ikke kunne programmere meg om til å få programerbar parkeringsvarme.. men det går altså alikevel?? :)

Zend82, hvor holder du til? :D

• 4 weeks later...
Skrevet

Hei

Ny slede, 525da 2002 mod med Webasto Thermo Top C. Har ikke 16:9 navi, kun MID med vent on/off, og heller ingen REST funksjon! Hva i svarte skal jeg med denne saken da?? Var og rota inni Carsoft, var lite og ingenting som kunne aktiveres der heller..... #-o

Etter og ha lest en hel haug av tråder her, anntar jeg at C versjonen er parkeringsvarme, og da forstår jeg ikke hvorfor den er installert i min bil.

Mvh

KH

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...