hylle Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Ble stjålet endel greier fra boden min idag., blandt annet et interiør. Hvis noen kommer over et Sort skinn interiør til touring så blir jeg glad for det!! Dette var solgt til Arild G. her på forumet, og ventet på å få fraktet til molde., INteriøret var helt komplett, og stolene foran var EL. Takker for info som gjør at det kan komme til rette igjen! satans tyveripakk!!!!!
ingard Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Helsikens idioter. Det er ingenting som får være i fred. Hva slags folk stikker av med et interiør!? Må jo ha skapt noe oppmerksomhet.
Azeton Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Ble stjålet endel greier fra boden min idag., blandt annet et interiør. Hvis noen kommer over et Sort skinn interiør til touring så blir jeg glad for det!! Dette var solgt til Arild G. her på forumet, og ventet på å få fraktet til molde., INteriøret var helt komplett, og stolene foran var EL. Takker for info som gjør at det kan komme til rette igjen! satans tyveripakk!!!!! Utrolig.. Må være noen som vet hva de er ute etter ?
painkiller Skrevet Oktober 22, 2010 Skrevet Oktober 22, 2010 Noe har vi å lære fra gærningene, vartfall avstraffelse for tyveri=D (skulle innført dette i Norge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå