johnja Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Fikk tak i komplett glassluke i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 #dååån!# Den var helt perfekt i mine øyne. Trenger ikke å gjøre noe med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 jasså har jarle solgt gobilen nå. er gamle bilen til rune detta. utrolig fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 #dååån!#Den var helt perfekt i mine øyne. Trenger ikke å gjøre noe med den! Skal ikke gjøres mye med den nei. Utrolig vakker bil. Sitter nå tidsriktige nye 17" bbs på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hvis jeg noen gang skulle hatt en eldre BMW, skulle det vært en slik en! Den så rimelig strøken ut, grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 grattis med flott maskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Gratulerer ser utrolig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Gratulerer Nydelig denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Takk for gratulasjoner, ja den er utrolig flott. Har ikke fått den hjem enda, henter den på mandag, om været er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Regner med det kommer flere bilder da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Gratulerer med (noe som er utrolig nære) en vanvittig strøken e28! Så utrolig nydelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Regner med det kommer flere bilder da?! Må lage noen fler bilder da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Er det blått interiør i denne? Mener jeg har sett den til salgs her på forumet?! Veldig lik min igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 blått M stoff sist jeg satt i den hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå