Kruflaz Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Har en grønn e36 Coupe som jeg skal selge mange deler fra. bare og spørre på delene, da det er en nesten hel bil. mangler fangere og lykter. har orginale frontlykter og blink, men hvem vil vel ha de sitter en sekser i den også. spørr! bilder kommer på forespørsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 du har ikke skinn midtarmlene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruflaz Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 nei, det tok jeg selv fint å ha armen liggende på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Det var dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruflaz Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 ikke for meg ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 nei, men for meg haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Har du 320/323 effektanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruflaz Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 det har jeg ja helt er det også sitter på nevnt bil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Linselykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruflaz Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 om du mener hovedlykter, så nei. dette er orginallyktene fra gammelt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Bilder av lyktene? Har du hjulbuer også evt. bilder? Svar gjerne på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruflaz Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 hva menes med hjulbuer? er det den gummien som er i hjulbuen? isåfall så har jeg tatt de selv kan ordne bilder imorgen nå snør det, og er mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruflaz Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 bilder kommer over helgen av bilen/bilens deler dette fordi det høljregner ute ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruflaz Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 lyktene er orginale linselykter, med elektrisk justering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruflaz Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 opp opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå