Gå til innhold

e60 520ia M-teck simply clean. til salgs! nye bilder må ses!


kevine30
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

shå der har du fått d ny tralle ja :wink: jævli fin na der, allti likt E60! må ta godt vare på den no da :) må sitte på en tur når i kjem t midsund igjen :P

ska gjera det:) ska te kr,sund heile neste helg, saa kan vell mottes da:) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shå der har du fått d ny tralle ja :wink: jævli fin na der, allti likt E60! må ta godt vare på den no da :) må sitte på en tur når i kjem t midsund igjen :P

ska gjera det:) ska te kr,sund heile neste helg, saa kan vell mottes da:) ?

neste helg har i lovt å besøke familyn i molde, så bli nok ikkje her da :P men bli nok ikkje lenge t i kjem utover t midsund da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shå der har du fått d ny tralle ja :wink: jævli fin na der, allti likt E60! må ta godt vare på den no da :) må sitte på en tur når i kjem t midsund igjen :P

ska gjera det:) ska te kr,sund heile neste helg, saa kan vell mottes da:) ?

neste helg har i lovt å besøke familyn i molde, så bli nok ikkje her da :P men bli nok ikkje lenge t i kjem utover t midsund da :)

okei:) bare sei i fra naa du kjem en tur paa midsunde da vetto:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra med CSL M5 luke. Nå mangler du bare 4-rørs eksos.

får håpe det:) men trur ikke jeg vil gå for 4-rors eksos lell. er så mange som begynner og kjope det, å synst det er finere med kun 2-ror:) men time well show:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hentet bilen :D deili å go å kjøre FORNØYD :D carbon bagasjeluka er montert også, men ble ikke ei stripe me karbon av fippen.. da det ble ikke fint på noen måter, for formen på bagasjeluka ville ikke sammarbeide heilt :P så denne ble bare heil lakkert, men det ble mye rååere og finere med denne på ja:)

har også justert bilen fram også, da den var uudugelig lav:P måtte rygge ombord i ferga å div:P pga at det er 18vinter felger på nå, derfor ble den lit laver :)

bilder kommer om ikke så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å faen no fekk eg lyst på CSL bakluke på min e60 !! .. Hva koster noe slikt? :)

Veldig fint! :)

ble MYE finere ja, koster 5.375,00 pluss du må lakkere og VELDIG mye arbeid for å tilpasse..han jeg kjøpte bilen av på gsbildeler som monterte den, etter det jeg forsto så tok det 9 timer å montere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...