Kvasi Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hei på dere, Kjøpte en -89 325 IX Touring med turbo for etpar dager siden, og innser at jeg ikke helt vet hva som er mulige problemer som kan dukke opp. Har hatt endel BMWer tidligere, men ingen med 4x4 og så mye trim.. Så, hvis noen av dere har råd og erfaringer å dele på blir jeg litt gladere enn jeg allerede er.. Skal nevnes, Lader ca 1 bar med 400dyser Komp er senket med tykkere og forsterket topp-pakning Original bensinpumpe enda, og den leverer ikke nok på topp. Rimelig løsning? Original clutch, gått ca 250k ja, klokka er 2 og jeg drikker øl så det var det jeg kom på just nuh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 En ting jeg ville vært litt ops på var drivakselene forran. Skjekka den mansjeta jevnlig, for de drivakselene er er dyre om de ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Det vet jeg, blir ikke senk eller styling på denne. Så fremre stikkakslinger er nesten trygge.. Dagens, blir vel noen forandringer etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Rivstart på bar asfalt er absolutt ikke å anbefale. Og igjen er det drivakslingene fremme som vil ta kveld ganske fort. Utover det er det ikke noe spesielt med ix som ikke er nevnt i tråden allerede. Rett og slett kjempeartige biler, spesielt når det er hvitt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Aldri kjørt, men altid vært fan av X-drive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 framdiffen kan hende tar kvelden ganske fort også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå