benger Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 100.000 på norske eller svenske skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Avgiftene er jo langt over 100k! Så regner med at dette er på svenske skilt. Nydelig bil! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 hehe hadde det vært 100 på norske skilt hadde eg ikke sittet her no for å si det sånn strøken lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 hehe hadde det vært 100 på norske skilt hadde eg ikke sittet her no for å si det sånn strøken lykke til med salg. Takk for det! å ja, det er med svenske skilt.. Jeg gir desverre ikke bort bilen, så beklager til de som trodde det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Har du noe info om bilen da? og en pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 hehe hadde det vært 100 på norske skilt hadde eg ikke sittet her no for å si det sånn strøken lykke til med salg. Takk for det! å ja, det er med svenske skilt.. Jeg gir desverre ikke bort bilen, så beklager til de som trodde det=) Hadde ikke regnet med det akkurat, men er lov å spørre. Vet aldri hvem som selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Har du noe info om bilen da? og en pris? Prisen står rett over ditt innlegg=) positivt: -helt orginal forutenom eisenmann eksos. 125-130.000 km. sort alcantara.´92.3.8. bilen er sykt bra servet og km stand er garantert gjennom en massiv bok med kvitteringer og stempler osv. -akkurat hatt full service med olje på motor, gir og diff, filter, plugger, endeledd++ -bremser er nesten nytt rundtom negativt: -en skive framme skaper litt vibrasjon pga kast i skiven. -utvendig temp sensor virker ikke, som alle e34 jeg har hatt. -prøver, men kommer ikke på noe mer nå, så fyller på litt her når jeg kommer på noe.. Ellers fremstår bilen som særdeles fin, og inni er den nesten som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå