Torek Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Som topic sier, hvordan kan jeg finne ut fargen på stoffet som sitter i dørene? Takk for all hjelp Link to comment Share on other sites More sharing options...
EirikL Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Jeg regner med du tenker på dørtrekkene? Hvis det er fargekode du leter etter, tror jeg du vil slite med å finne det ut. Men alle interiørene til etræddve har et navn som gjenspeiler enten fargen på seter/dørsider eller en special edition. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 Ja, det trekket som sitter rundt håndtakene. Ok, da må jeg vel evt. bare ta det sånn ca hvis jeg skal ha det likt noen andre steder i bilen da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EirikL Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Har du et bilde av interiøret ditt? Men husker jeg rett, heter fargen antrasitt. Den samme som jeg hadde i ix'en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wacman Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Om du får tak i utstyrslista til bilen,står interiørfargene der. f.eks "stoff flock anthrazit" her er et eksempel fra "den store utstyrslistetråden" ; Upholstery STOFF FLACHGEWEBE LEINEN/TIEFGRUEN (E4GG) E4GG er da fargekoden,det andre er fargenavn og stoff/skinntype. Håper dette var til noe hjelp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 Knallbra Wacman!!! Tusen takk BTW: Er det noen her som har tilgang til utstyrslister, eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild G. Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 du kan jo også sjekke under sitteputa på baksetet eller pasasjerstolen om den lille papirlappen sitter der enda. Der står jo all mulig info. bl.a fargekode på interiøret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 Mmmmjaa, men interiøret mitt kommer fra en E30 M3, dessverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wacman Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 trenger du interiørkoden på bilen du nå har,eller interiøret fra m3'en? Da må du nemlig ha ch.nr. på donorbilen om jeg skal kunne grave frem kodene. Mister muligheten til dette om fire dager og frem til da er det ganske hektisk,så jeg kan ikke love at jeg får det til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 Bilen jeg har nå WBAAA110302309548 Knall hvis du får tid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 ..og mens jeg nå allikevel har startet en tråd - passer preface og facelift bagasjelokk om hverandre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Bagasjelokka er like Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Takkerrrrrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wacman Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Upholstery ANTHRAZIT STOFF (0269) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolfi Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 stoffet kan bestilles på rull (metervis) fra bmw/koed, om du skal ha det helt 100% skikkelig. Kjøpte til e28n. Ikke så avskrekkende pris heller, og dette var til sportsskinn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts