doffa Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Dette er solgt: *Bak fanger,front fanger og sideskjørt. *blokk *Topp *Innsug *komlpett bakstilling *Diff jeg la ut en salgs tråd her for en tid tilbake på denne bilen. men den ble fjernet pga problemer her inne på forumet, Nå er deler til salgs igjen. Jeg skal starte demont av denne bilen i dag søndag 24.10. alt skal bort unntatt motor,gir og diff. dette er en bil med nurburgring understell. innvendig er bilen utrolig bra stand. setet er ikke slitt i det heletatt. M5 fangere og sideskjørt kommer bilder av det som blir demontert i dag og litt mer av bilen innvendig.. det føler med nye lister på bakfanger. det er laget hull i av forrige eiger av en merkelig grunn. Interiøret selges med dørtrekk, selger detter for høgste bud. å ikke under 17 000, da tilstand på dette er dønn strøkent, dette er det peneste skinn intriøret jeg har sett på veldig lenge om man tenker på alderen på dette. M5 fangere, sideskjørt og M5 bakfanger selges til høgst bud. bud til nå er på 3500,- Bremser som caliper,feste klave skive og spindel front selges ilag med claiper og feste klave bak. er ikke helt sikker på om det er samme innfesting på denne bilen og en 525, stabstag selges, dette er nurburg stag som er litt stivere enn dem som er orginale, bilen har nurburg pakke men dempere front er defekt. så dem selges ikke. Sort Taktrekk selges til høgste bud... da med alle lister til A,B og C stolper følger med da dem som er til dette taktrekket er sort å ikke lystgrått og trist:) Ellers er det bare og sende en PM om det er noe annet du ønsker fra en M5 bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hvor holder du til? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Vil jeg også gjerne vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aredving Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 hvor i landet? Legg gjerne ut noen bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34driver Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 bilder av fangere og sideskjørt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Jess bilder kommer. har ikke vært på nett på en stund. kun på jobben å der har jeg ikke bilder av bilen på pc`n, jeg holder til i Ålesund i Møre Og Romsdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Jeg kan være interessert i bakfanger. Har du mulighet til å sende til Trondheim? Blir litt langt for å hente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Også interissert i bakfanger, hvilken pris har du tenkt deg for den? Og evt bilder av den, rekner med den er heil og grei? Er det åpning til hengerfeste på den? Kan ordne henting dersom det blir aktuelt med handel. Og forresten, er det en sedan dette? I såfall, hvilken farge er det på listene ved dørene der dørpakningen sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 er d m5 skinn seter? er meget intrisert dersom d er d.. understellet er det noen form for dokumentasjon på dette?? stammer dette fra den grønne e34 som gikk i Ålesund??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 elnett?? det fra under dash og sikringsboks og lysnett fram.. send en pm for å få mer info om det.. er veldig int i det.. haster også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Jeg bor i Kristiansund, så jeg kommer å henter M5 setene dine tvert! Om de er elektriske og svart skinn og i ok stand. PM meg , for dette er jeg interessert i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Jeg kan være interessert i bakfanger. Har du mulighet til å sende til Trondheim? Blir litt langt for å hente.. fangere selges komplett om ikke dem blir solgt komplett tar jeg kontakt på pm da, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 er d m5 skinn seter? er meget intrisert dersom d er d.. understellet er det noen form for dokumentasjon på dette?? stammer dette fra den grønne e34 som gikk i Ålesund??? nei dette stammer ikke fra noen bil her i området, bilen ble kjøpt oppe på Fosen i trøndelag. Hva trenger du dokumentasjon for? alt stammer fra en tysk M5 som ble tatt inn til norge for 6-7 år sida, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 kjøper gjerne bare fremfanger, pm meg med pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå