ZhilleN Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Ja så kurrant ut det der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Gjort litt til da! Har tatt av bundpande. venter på deler! Skal gjøre reit sila og bytte pakning så den ikke trekker luft å mister oljetrykket! litt lys er greit å ha! så driver å henger opp nytt lys har også godt gjennom hva som må gjøres før EU-kontroll: Bytte bremseskiver forran Fikse litt på bremserøra bak Kappe/hette over dempere bak Mulig bytte en foring bak Må snart ha en stor bestilling ifra KOED. også sende bilen til biloppretter'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Liten Update: deler kom. Ny pakning på sila og montert! Ny pakning på bunpanne og montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 travers på! og mye nye deler! girkassa skal på igjen i morgen, håper å få bilen klar til helga.. Vasket i disel utvendig og invendig, hjalp på litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Girkasse på plass!! endelig! Har ogsp statet å tecktylere bilen under. Nye reima 1 strøk med tecktyl man ser vell at den er ny hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Hvilken er kulest? eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Må ha kanten i chrom da? har ikke de jeg photoshoppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Må ha kanten i chrom da? har ikke de jeg photoshoppa? Får se, kanten er jo såppas liten, eller er vell mere ring.. har ikke de bildene nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 jo men kan ikke lakke kanten synes jeg. mye penere med den i chrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Hvilken er kulest? eller lett grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Blått var ikke pent hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Gå for mørk lilla du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Hvilken er kulest? http://images.bimmers.no/files/ectkxxt58l2s1np713zg.jpg eller lett grønn Må si jeg også falt for grønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mars 9, 2011 Share Skrevet Mars 9, 2011 Lakk dem grønn og send dem til meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Lakk dem grønn og send dem til meg;) Spørs nok om de må bli grønne ja! Jammen jeg kan jo ikke kjøre med orginale 15"! så må nok ha de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå