RoaldJ Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Denne står ikke så langt fra der jeg bor.. Er en som kjøper opp nyere kondemnerte biler og selger dem i deler tror jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Der snakker vi skikkelig trøkk! Vet du hva som forårsaket skaden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoaldJ Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 tror han rygga i noe... hehe.. neida.. han har nok fått seg en uoppmerksom gubbe/dame i rævva må være av en høyere bil siden den er krølla inn over rammevangen. uansett, kan ikke ha vært godt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazdak1 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Ligner faktisk på en Epa-traktor på det siste bildet! Får håpe det går bra med begge partene da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kobar Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Èn stk most golf er det noen deler å plukke fra denne bilen da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael-B Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Ser ut til å ha blitt truffet av lastebil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Tore Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Så den jeg og for et par uker siden. Får ikke håpe det satt noen i baksetet, for å si den sånn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjorni92 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Bra det bare var en VW da Men får håpe det gikk bra med føreren iallefall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsinnj Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Tipper han/hun som kjørte denne justerer nakkestøttene riktig i framtiden vertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
painkiller Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Det mest uheldige vraket jeg har sett, er på høgger`n i Halden (tok aldri bilde) Men det var en vw touran varebil, som hadde fått seg en trøkk i ræva, bak i bilen hadde sjåføren hatt en del malingspann. spanna traff skilleveggen (som var gitter) gjett om kupen var full av maling a! Så ikke fargen på interiøret, abolutt ALT var hvitt og grått! Man kunne ikke se ut frontruta engang, hehe. Sikkert fornøyd han som satt i den=P Link to comment Share on other sites More sharing options...
mAZE Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Forhåpentligvis hadde ikke vedkommende noen i baksetet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Det første som slår meg er hvor fantastisk bra fremre delen av kupéen har holdt. Får som mAZE sier håpe at det ikke satt noen i baksetet, men deformasjonssonene har tydeligvis fungert bra. Fordelen med nye biler. Dessverre er det baksetene som må ta smellen på en hatchback - der unga normalt sitter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KentRogerE34 Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Denne var jeg å henta her i østfold. kjører for viking. personen slapp unna med lettere skader. ble på kjørt bakfra av en semi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoaldJ Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 å fy fan.. tenk deg å se den SVÆÆÆRE grillen til semien komme i speilet da! off... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Denne var jeg å henta her i østfold. kjører for viking. personen slapp unna med lettere skader. ble på kjørt bakfra av en semi. Morsomt hvor liten verdenen er! Godt å høre at det gikk bra. Tipper vedkommende skal være glad for at hun kjørte en ny bil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts