Kjaps Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Hei, Har en 2002 modell 525d. Lurer på hvordan jeg får oppdatert kjørecomputeren til siste versjon? Har stor skjerm med navigasjon, cd-veksler og varmer. Hvor får jeg tak i oppdatert kart til navigasjonen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjaps Posted November 2, 2010 Author Share Posted November 2, 2010 Ingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyRS Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Kartet er vel på en dvd baki bilen? Den kan sikkert skaffe hos de vanlige bmw-dele-pusherne, og såvidt jeg har hørt også på en svensk sjørøverside. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Jeg tror du har navi MKIV versjon, siden du har 2002 modell, så da har du siste versjon kjørecomputer, tror jeg. Uansett så finnes det flere internett sider som tilbyr muligheten for å laste ned siste "firmware" til navien din. Siste versjon nå er vel V.32 mener jeg det var. Søk litt på internasjonale www.google.com og du finner mye svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjaps Posted November 17, 2010 Author Share Posted November 17, 2010 Kartet er vel på en dvd baki bilen? Den kan sikkert skaffe hos de vanlige bmw-dele-pusherne, og såvidt jeg har hørt også på en svensk sjørøverside. Stemmer det. Er CD baki. Men usikker på hva jeg skal søke etter. Hva heter kartene og hvilken versjon er det jeg skal lete etter? Jeg tror du har navi MKIV versjon, siden du har 2002 modell, så da har du siste versjon kjørecomputer, tror jeg. Uansett så finnes det flere internett sider som tilbyr muligheten for å laste ned siste "firmware" til navien din. Siste versjon nå er vel V.32 mener jeg det var. Søk litt på internasjonale www.google.com og du finner mye svar. Kjenner til google ja Da er det vel bare å søke litt rundt. Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts