Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Kjedelig med salg! Eg som hadde sett fram til og sett denne bilen live i ditt eige! Men når det er sagt. E39 m5 er jo ein drømmebil! Kom ein latvisk m5 inn på bensinstasjonen når eg vasket bilen min igår og må sei eg glante i lange baner sjølv om den var orginal :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P håper den får en flink ny eier, som tar godt vare på den, så da er det sikkert ikke umulig at den blir å se i senere tid heller ;)

Som du sier, e39 M5 er og blir en drømmebil! jeg har siklet lenge på M5, og jeg må bare gjøre det nå! er for hardt å vente mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P håper den får en flink ny eier, som tar godt vare på den, så da er det sikkert ikke umulig at den blir å se i senere tid heller ;)

Som du sier, e39 M5 er og blir en drømmebil! jeg har siklet lenge på M5, og jeg må bare gjøre det nå! er for hardt å vente mer :P

Ser den :D Begynn nå, så får du den 100% til neste sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P håper den får en flink ny eier, som tar godt vare på den, så da er det sikkert ikke umulig at den blir å se i senere tid heller ;)

Som du sier, e39 M5 er og blir en drømmebil! jeg har siklet lenge på M5, og jeg må bare gjøre det nå! er for hardt å vente mer :P

Ser den :D Begynn nå, så får du den 100% til neste sesong :)

Blir begynt på så fort jeg får kjøpt inn biler ;) og den blir 100% til neste sesong, men 120% til sesongen etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det sikkert at det blir m5 ? :D m5 i dine hender må jo bare bli en god mix;)

Det er sikekrt ja ;) M5 tror jeg blir både bra og dårlig :P kommer sikkert til å kjøre meg ihjel :P

Bare å bruke huet så går det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg dem ut ikveld...De fleste ser på annonser om morgenen og en "oi den var kjedelig" annonsefeeling vil ødelegge...

Skjedde med meg også når jeg skulle selge sjuern...La den ut til feil pris først og fikk par tusen treff...Så la jeg den ut til lavere pris = 100 treff på 3uker.. Etter det var det nesten ikkeno interesse for den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...