Jimxd Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 71k for den bilen. Da er du gal om du betaler det.. For all dell. Finn deg en annen bil. Som alle her sier, det er ikke bare bare å få den godkjent heller fra 4 til 6 sylinder. Sikkert en grunn til at han ikkke har gjort det heller Sett originale 325 coupe som går for den prisen der med mindre KM Stand
rookie Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 Okei tusen takk folkens Har skjekka på finn.no og autodb men finner ingen 325 som er nærme oslo omerådet og som er tøff og ikke gått så laaaaangt, noen forslag der å?
Jimxd Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Jeg syns det var dårlig med utvalig med 325er nå . Mitt tips til deg er å finne deg en som ikke har gått over 200.. Å at du sjekker på gsbildeler hvilken bil det er originalt før du kjøper den. Visst du har pengene så er det bare være flitting inne på finn og autodb og ta den første og beste bilen som kommer
rookie Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 Ja er dårlig nå takk for tipset kan også tenke meg 328 da så rop ut om noen har det eller 325 til salgs
babjorn Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Jeg syns det var dårlig med utvalig med 325er nå . Mitt tips til deg er å finne deg en som ikke har gått over 200.. Å at du sjekker på gsbildeler hvilken bil det er originalt før du kjøper den. Visst du har pengene så er det bare være flitting inne på finn og autodb og ta den første og beste bilen som kommer +1 kikket litt selv å ikke mye bra :/ Lykke til med valge,ta en grunndig sjekk før kontrakten skrives å ha is i magen
rookie Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 Hei igjen, hva tror folkens om den bilen her, noe og satse på ? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24555777
Jimxd Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Den bilen var mye mer gjennomført enn den du snakka om først ihvertfall.. men 160k.. for den fargen? og den stylinga? Visst du har råd til det så ville jeg heller tatt den ja.. Men forsett å se litt til.. Lover deg du finner bedre til 160k enn den
rookie Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 Hehe tusen takk for svar ja er litt i tvil med fargen jeg å
rookie Skrevet November 15, 2010 Forfatter Skrevet November 15, 2010 Hey, jeg ringte Brennes Auto idag dem sa at det har blitt nye regler så man ikke kan gjøre om feks, 318is til 325 kan dette stemme ?
SweetBMW Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 hvorfor skulle du ikke kunne det?jeg fikk da søknaden min godkjent og er nesten ferdig nå, og ajhr bare fått gode ting fra BT mtp på bygget mitt.. Så... Hvilke nye regler gjelder lissom nå?
bmwkizn Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Husk at hvis du skal kjøpe en bil som er ombygd med større motor, så bør du sjekke om bilen har vert i Norge i mere enn 10 år hvis det er import bil. Hvis ikke kan du få deg en SAFTIG regning fra tollvesenet
rookie Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 ojaaa, bilen jeg titter på har vert førstegang regga i 97 så burde det gå lett da egentlig ? alt er bra med gjort med bilen osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå