Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I og med at den ikke er godkjent er den ikke verdt en dritt for min del. Hadde heller kjøpt en orginal 318is istede, eller en som var ferdig godkjent. Og helst ikke klussa med å sparkle igjen lister :?:

Hadde ikke gitt 40 for den engang.

Skrevet

Erik, så sant så sant. Er ikke helt inn på E36 markedsprisen, går mer i E30 her - og der er ikke-godkjente biler som oftes nesten like høyt oppe i prisklassen som godkjente, hehe. Men du er inne på noe - er du uheldig og er ute for en alvorlig ulykke, vil du ikke få igjen noe på forsikringen. I tilfelle dødsfall, vil du bli gjeldsslave for resten av livet.

Skrevet

Okei kjemmpe bra folkens :) ja han lakkerte den for 2 år siden på lakk verksted så tror det er ordntlig gjordt med lister osv. tviler på at selger går med på og selge bilen for 50tusen da men.

Skrevet

Skal ikke fraråde deg å kjøpe den, men personlig hadde jeg aldri gitt 50 for den om han hadde gått med på det! Men dette er selvfølgelig opp til deg (og selger :P ) Men finnes mange e36'er til salgs :)

Skrevet

Du må først sende inn en søknad, hvor du beskriver (bruk delenummer) forskjellene fra 318is til 325, så beskriver du hvilke deler du har byttet ut. Men siden du allerede har startet ombyggingen ville jeg først hørt med dem, for etter det jeg har hørt/lest er det vanskeligere/umulig å få godkjent en bil som er ombygd uten godkjent søknad.

Skrevet

Ånei trur ikke han har lagt inn noen søknad på ombyggingen :( han sier liksom at det er så lett bla bla, men han har ikke tid til og vise den på vegvesenet sier han som er lite tvilsomt, Men er ikke understella like på 318\325 ? som jeg har forstått :)

Skrevet

Hadde heller kikket videre,92 model som lister er sparklet igjen,standar innteriør (ikke pen farge,min smak) Full M-styling (bodykit) + speil er jo bare tull,bak fangeren er standar å fronten er sikkert uorginal (noe jeg tror å ikke vet sikkert) bak lyktene er styggee + blinkers (min smak) Uorginal gir kule + mangler sigarettenner.

Eneste positive med bilen var at fagen var pen å den var ryddig innvendig. Dette er kun min mening.

Skrevet
Ånei trur ikke han har lagt inn noen søknad på ombyggingen :(han sier liksom at det er så lett bla bla, men han har ikke tid til og vise den på vegvesenet sier han som er lite tvilsomt, Men er ikke understella like på 318\325 ? som jeg har forstått :)

Bare piss etter min mening,men er jo bare å prøve hehe

Skrevet
Hadde heller kikket videre,92 model som lister er sparklet igjen,standar innteriør (ikke pen farge,min smak) Full M-styling (bodykit) + speil er jo bare tull,bak fangeren er standar å fronten er sikkert uorginal (noe jeg tror å ikke vet sikkert) bak lyktene er styggee + blinkers (min smak) Uorginal gir kule + mangler sigarettenner.

Eneste positive med bilen var at fagen var pen å den var ryddig innvendig. Dette er kun min mening.

Og min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...