Gå til innhold

Stjerna's E30 M3! Rustsveising ferdig :) s12


stjerna
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig gjort en gammel gutte drøm i oppfyllelse!! Kjøpte bilen for 3 uker siden ca. Bilen er en orginal 87mod, ikke ombygd :D Lach silver. Bilen har takluke(sveiv), el vindu og sort skinn. Godt 157000km :) Godkjent med 17'' og 15mm spacer i vognkort. Scorpion rustfri eksos. Bmw gruppe N understell. Sorte hella front lykter. Ny lakket for 3 år siden.

Planene for bilen:

* Gjøre alt så fint som mulig innvendig, utvendig, bagasjerom og motorrom, uten å koste på det astromomiske summer :)

* Lakke toppdeksel, grunnet har begynt å flasse. Mulig samme farge som bilen, hvis det lakke innsugs boks også.

* Evo2 leppe framme pluss plate under der.

* Evo3 vinge bak, med det minste bladet

* Luft inntak istedet for grøftelys

* Sotet blinklys framme og på sidene

* Startec/mhw/inpro sorte baklykter ( noen som har?? )

* Stabstag foran og bak

* 17'' OZ ceres

* Evo2 ratt

* M pedaler og fotstøtte

* Svarte nyrer

* M3 merker foran og bak

Bilde kommer,da jeg ikke får lastet opp bilder :( Kommer bare opp general error!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med en skikkelig grombil. Værsåsnill å ikke montere de uberfæle startec lyktene på en slik spesiell bil som E30 M3. men er jo selvfølgelig din bil, så du avgjør jo selv. uansatt så har du nok en knallstilig bil. Sleng opp noen bilder fort som F :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel den som lå på finn i 1 år? Hentet du den i Sandnes?

Kjøpte den i Sandnes ja :D Har også lagt merke til at den lå lenge ute til salgs men men... Skjønner ikke helt hvorfor egentlig, for bilen var egentlig veldig hel og fin. Noe småting her og der, men ikke noe store greier. Grunnen til at jeg kjøpte den var at selger var veldig seriøs og ikke minst helt ærlig om alt på bilen. Han hadde hatt den i 6 år og var 38 år gammel lærer på kjøretøy, så bilen var ikke ihjel kjørt av en 18 åring :D Hadde bilen oppe på 4 søyler når jeg kikket på den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...