Gå til innhold

Stjerna's E30 M3! Rustsveising ferdig :) s12


stjerna
 Share

Anbefalte innlegg

Dette blir nok bra til slutt. Enda en gang ser man at de fleste e30er har rust selv om at lakken er fin. Kjenner meg igjen der ja. Så lenge du ikke skal selge den så har det jo ingen hast med å bli ferdig. Heller gjør en god jobb nå og ta deg god tid.

Jeg kunne ikke se hullet før jeg tok av dempingen rundt girkasse, var litt overrasket men er jo bare å sveise inn noe nytt! Flaks jeg kan gjøre det selv :D Ingen planer om å selge den, selv om den ikke kommer på veien i år #-o Skal bygge garasje først :)

Ble ferdig med min garasje denne uka. Mangler bare porten og den kommer om 2 uker. Gleder meg til å hente hjem m3en når snøen er borte. Lite penger igjen til bil i år, men blir bedre neste år håper jeg.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir nok bra til slutt. Enda en gang ser man at de fleste e30er har rust selv om at lakken er fin. Kjenner meg igjen der ja. Så lenge du ikke skal selge den så har det jo ingen hast med å bli ferdig. Heller gjør en god jobb nå og ta deg god tid.

Jeg kunne ikke se hullet før jeg tok av dempingen rundt girkasse, var litt overrasket men er jo bare å sveise inn noe nytt! Flaks jeg kan gjøre det selv :D Ingen planer om å selge den, selv om den ikke kommer på veien i år #-o Skal bygge garasje først :)

Ble ferdig med min garasje denne uka. Mangler bare porten og den kommer om 2 uker. Gleder meg til å hente hjem m3en når snøen er borte. Lite penger igjen til bil i år, men blir bedre neste år håper jeg.:-)

Ikke feil :) Jeg tror jeg må bort på kaffe besøk en dag snart :) Blir ikke så mye penger igjen i år her heller til bil, men skal bli deilig med egen garasje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt på bilen idag også. Fikk rengjort og demontert tannstangen+ en del andre deler, så de er klar til glass blåsing:) Blir mye som skal blåses og lakkes :)

Klar til rengjøring i mitt super avanserte vaske kar :) Kappet av bunnen på en 1000liter :)

n8pq69tigepiwp269jvs.jpg

Rengjort

u252a46fkoaw03eegubf.jpg

Ferdig demontert og teipet til blåsing

ytjw9vpbibf2l0vey69w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke feil :) Jeg tror jeg må bort på kaffe besøk en dag snart :) Blir ikke så mye penger igjen i år her heller til bil, men skal bli deilig med egen garasje :)

Det hadde vært koselig :D

jeg vil også komme! :-)

Flottings :) Da kan vi lyve og skryte mye :lol: Jeg sender mld til deg sondre når :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da så vel egentlig bilen ut som en sveitser ost :) Kunne sikkert ha sandblåst vekk en del rust, men fjernet like godt all rusten :) Ble litt og tar litt tid å lage alle platene, men etter 2-3 timers arbeid er de klare til innsveising :) Mangler en plate, men den skal jeg kappe ut av en annen bil, da jeg ikke helt kan se hvordan den liksom skal se ut.

0x9rdbvy8ftafkh8lpx9.jpg

dlzrlvwzn5h58msvw5pb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven!! Du må jo kjøre rundt med xtrata klister i frontruta så mye stål du har smøysa med deg der inne nå :lol: Deilig å få vekk den brune fandenskapen hvertfall!

Gromt det vaskekaret ditt! Vaska du bare delene i diesel eller???

Hehe!! De har FAKTISK ikke 0.9mm stål plater, bare 1mm syrefast :x Måtte rett og slett ut på biltema :)

Det vaske karet er jo bare det grommeste på markedet :) Er utrolig greit ved vasking i motorrom, karet dekker hele motorrommet under så ingenting gris på gulvet :) Vasker med parafin (det finns jo på jobb ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...