Gå til innhold

Stjerna's E30 M3! Rustsveising ferdig :) s12


stjerna
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei hei! skrive nå ///mysild da, og la det være med det navnet... liker å være anonym på slike forum!!!! :roll:

Hahahahaha, det skulle du tenkt på for over 12000 innlegg siden :applause:

skrev det jo på en nokså enkel måte at alle kunne forstå ironien i det da... men er jo ikke her lenger... er vel mitt 10 innlegg på 1 og 1/2 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare hos meg bildene er "blurry" og uskarpe?

Men fin M3 :)

klikk inn på bildene, muligens det hjelper... har komprimert de til 720x480, men husker ikke hva slags format bimmers liker best uten å komprimere selv. orginalene i 4***x2*** er ikke blurry iaf hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Da jeg fikk kjørt ca 5 tanker med bensin, før jeg fikk rådebank i motoren ifjor, så ble bilen satt på stallen og begynt å demontert for en ''full'' resturering. 2 av rådene hadde turnet på veiven, uten å ha målt så ser veiven fin ut, men må bytte 2 av rådene. Motor skal full overhales eller byttes ut med en s50b32 :) Får se :)

Bilen kommer ikke på veien i år, for å si det sånn :) Skal bygge garasje til våren, så motor får vente!!

Planene

-Sandblåse og lakke opp alt av understell

-Bytte alle foringene i understell

-Nye bremse slanger

-Lakke bilen under, enten svart eller lachsilver som den kom orginalt.

-Lakke motorrom

-Fant jo selvfølge litt rust som må fikset

-Fjerne alt av asfalt plater i gulv og lakke opp gulv igjen

-Lakke bakluke grunnet dårlig arbeid av tidl eier

-Evo2 leppe foran ( form er støpt, så det er bare å støpe i vei )

-Evo2 luftinntak i fanger

-Lakke forfanger

-Borre hull og monter tak antenne ( fjernet av gammel eier )

-Ut med cd spiller inn med orginal kasset spiller

-Bytte noe skinn på fram setene og lakke opp hele int

Så noen bilder hvordan bilen står idag!! Et trist syn, men blir moro når den kommer på veien igjen :)

puohdswy7ih3d6hp5870.jpg

b0e5mpuqag8js8dc6gvw.jpg

vzc6q3oaz3t0i06uzpz0.jpg

f8f60z1sy9q9q52thxb3.jpg

wau59o5wo2w0onqtyun9.jpg

c8hu3imifaduoaz7xd0m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var litt brunt der gitt... ^^

Men det blir nok orden på det etterhvert ;-)

Er et hull i gulvet som kom fram da jeg fjernet støydemping i tunnel, men resten er bare resten etter asfalt platene er fjernet heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vasket vekk alt asfalt limet nå og fikk en skikkelig titt hvordan gulvet var. Bortsett fra det store hullet og litt overflate rust rundt gass pedalen etter en vann lekkasje, så var det ikke så galt :)

Men for en utrolig kjedelig jobb å vaske vekk :x

Noen bilder

zod97510rg9hz53fznqd.jpg

az56otokpafto52kggoi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jævla bra dette! :) Gleder meg til å se den ferdig. Hva må du ut med for lakkering?

Satse på at den blir bra når den blir ferdig :) Blir deilig når en har tatt alt, da vet en virkelig hva en eier :D Har fått tak på en donor delebil nå som jeg skal kappe ut til der jeg har rust hull på min :) Skal ikke lakke bilen utvendig foreløpig, trenger egentlig ikke det, var lakket for 4 år siden, men på lang sikt :) Motor rom får jeg en kammerat som er billakkerer til å ta :) Understell lakker jeg seff selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir nok bra til slutt. Enda en gang ser man at de fleste e30er har rust selv om at lakken er fin. Kjenner meg igjen der ja. Så lenge du ikke skal selge den så har det jo ingen hast med å bli ferdig. Heller gjør en god jobb nå og ta deg god tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir nok bra til slutt. Enda en gang ser man at de fleste e30er har rust selv om at lakken er fin. Kjenner meg igjen der ja. Så lenge du ikke skal selge den så har det jo ingen hast med å bli ferdig. Heller gjør en god jobb nå og ta deg god tid.

Jeg kunne ikke se hullet før jeg tok av dempingen rundt girkasse, var litt overrasket men er jo bare å sveise inn noe nytt! Flaks jeg kan gjøre det selv :D Ingen planer om å selge den, selv om den ikke kommer på veien i år #-o Skal bygge garasje først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...