Bjørn-Kåre Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Har ribbet en e36 320 coupe nå, som jeg skal bygge litt av. Derfor har jeg til overs noen deler som jeg skal selge, spør her eller send ei melding. skal prøve å få tatt bilder av delene iløpet av noen få dager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Ussi Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 har du skinn interiør ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwkizn Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Hvilken farge på kaross? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn-Kåre Posted October 27, 2010 Author Share Posted October 27, 2010 det er ikke skinn, men grå aktig stoff. karosseri deler skal ikke selges utenom fangere. det er svart karosseri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peak Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 frontlykter? Bilder? Mvh. Perf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn-Kåre Posted October 28, 2010 Author Share Posted October 28, 2010 frontlykter? Bilder?Mvh. Perf. skal somle meg til å få tatt noen bilder, har bare den ene frontlykta da den andre er knust og kastet.... men skal selge tåkelys om det er aktuellt. har også en dynamo til overs. Ingen som er interissert i en 320 motor? selges som sagt billig, alt skal bort ellers blir det pælma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KristianRudi Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Hei. Jeg er interisert i komplett tannstang. Har du den liggendes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bthansen Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 vil ha tåkelys med holdere hvis du har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peak Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Hva er det du har av blinklys a? gjerne bilder av dem også? oransje eller hvite? oransje er mest aktuelt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakvaag Racing Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 Har du hele eksosanlegget i brukbar stand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hypah Posted October 29, 2010 Share Posted October 29, 2010 DIff? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn-Kåre Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 Hei. Jeg er interisert i komplett tannstang. Har du den liggendes? den må jeg ha selv til jeg får den andre delebilen desverre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn-Kåre Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 DIff? har den som sitter på bilen, men den må nok sitte på til nærmere sommeren. da skal jeg selge unna alt det og. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn-Kåre Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 vil ha tåkelys med holdere hvis du har? har en del tåkelys. usikker på om jeg har 2 like.. har værtfall en holder vet jeg. skal ta bilder til helgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn-Kåre Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 Har du hele eksosanlegget i brukbar stand? Er litt usikker på stand, men har eksos anlegget ja. vet ikke om dette er originalt eller uoriginalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts