Rogeren Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Folien som skal bak den øverste åpningen i M-tech 2 frontspoileren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted October 27, 2010 Author Share Posted October 27, 2010 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 ny og ubrukt... 50-lapp? husker ikke hva den koster en gang... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted January 29, 2011 Author Share Posted January 29, 2011 ligger her ennå... Kan lett ligge til den er utgått originalt, og selge den til noen som originalrestaurerer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWBenny Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Jeg har handla full mtech II som jeg skal montere nå etterhvert, men dette har jeg ikke hørt om, kan du forklare litt nærmere hva det er for noe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted January 29, 2011 Author Share Posted January 29, 2011 Det er en svart forlie som skal stå på frontplaten, bakom den øverste åpningen/lufterillen i m-tech2 frontspoileren, slik at du ikke ser fargen på frontplaten gjennom der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWBenny Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 ah, skjønner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted May 10, 2011 Author Share Posted May 10, 2011 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
RF91 Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Eg e i samme båt som Benny, so ein slik kan vere kjekk å ha 100,- inkl. frakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted May 11, 2011 Author Share Posted May 11, 2011 vil du hente den på vinje? Jeg skal forbi der fredag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RF91 Posted May 11, 2011 Share Posted May 11, 2011 Høres bra ut Når på dagen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted May 11, 2011 Author Share Posted May 11, 2011 en eller annen gang mellom 2 og fem... send meg nr på pm, så sender jeg en sms når jeg kjører fra bergen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts