Steffen.. Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Jeg regner med det er noen deler som går rett over og noen som ikke passer. Men bare lurer på om deler fra en E46 M3 går over på en 99 mod E46 coupe? Det er altså et sett med led lykter til en M3 som jeg lurer på å kjøpe til min E46 coupe. Takker for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen.. Posted October 26, 2010 Author Share Posted October 26, 2010 Ingen som vet? Mulig det er dumt spm men. Er ganske ny med E46 coupe Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 alle lykter går overens på preface coupe og m3 ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen.. Posted October 26, 2010 Author Share Posted October 26, 2010 Ok. Tusen takk for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Originale lykter fra en M3? Eller nye uoriginale som står er til M3? Evt link? Passer fysisk, men må omprogramere/kjøpe ny lysmodul hvis de er originale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen.. Posted October 27, 2010 Author Share Posted October 27, 2010 Tror ikke selger selv viste det. De var bestilt til en M3. Er snakk om LED lykter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Led baklyter virker, men du får feil inne på dasjbord. Må prog om som nevnt her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 på e46 fanatics var det en fyr som nevnte at man kunne bestille en boks man kunne sette på kabelen før lyktene, slik at man fikk bort feilmeldingene. han handlet på ebay.... På mine ettermarkeds led lykter er det ett kretskort som orinale kablene går inn i, regner med at det er samme opplegget... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts