Anders_w Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Ønsker og kjøpe en tannstang til e30 uten servo. må være i ok stand uten masse slakk. Trenger også nedre del av rattaksel fra bil uten servo Helst i henteavstand da dette ikke er dyre greier så gidder jeg ikke betale masse frakt på en tannstang Mvh AW Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalMar Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Ønsker og kjøpe en tannstang til e30 uten servo. må være i ok stand uten masse slakk.Trenger også nedre del av rattaksel fra bil uten servo Helst i henteavstand da dette ikke er dyre greier så gidder jeg ikke betale masse frakt på en tannstang Mvh AW Jeg har et liggende. Er kansje litt slak i tannstaget, har akselen også. Bor nær kristiansand. Bud, du skal få den billig !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
janerik171187 Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Har jeg og. God stand. Ingen slark som jeg har merket,har og leddet Link to comment Share on other sites More sharing options...
manta-a Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Har ei i bra stand æ og.Men usikker på om leddet heng på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
E30-328 Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Har alt! Stathelle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts