Gå til innhold

Det norske diktaturet tapte -Thomas får igjen lappen

oddis
 Share

Anbefalte innlegg

Noen husker vel denne karen...

viewtopic.php?f=9&t=136860

Nå, 130 000kr i advokatutgifter senere får han lappen tilbake! Herlig å se at rett endelig skjer. Man kan bare ikke straffe folk med å frata dem lappen da de ikke har gjort noen forseelser i trafikken! :o Dog veldig skremmende at tingretten er så ubrukelig at det måtte ankes til lagmannsretten.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10034227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=136860

Nå, 130 000kr i advokatutgifter senere får han lappen tilbake! Herlig å se at rett endelig skjer. Man kan bare ikke straffe folk med å frata dem lappen da de ikke har gjort noen forseelser i trafikken! :o Dog veldig skremmende at tingretten er så ubrukelig at det måtte ankes til lagmannsretten.

Fult fortjent. Jeg kunne nesten ikke se for meg et annet utfall av saken enn dette, heller...

- Hvordan skal seieren feires?

- Jeg jobber nattskift, så den blir minimal. Men det blir kanskje en fest til helgen eller ved en senere anledning.

:lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk sak i utgangspunktet. Rettferdigheten seiret tilslutt. Denne saken sier alt om at enkelte i politiet gjør alt de kan for å håndheve reglene i dette landet. Synd loven som stiller manglende edruelighet i fokus rammer ungdommer som generelt oppfører seg bra, og ikke de ravende alkoholikerne som kjører beruset til polet hver dag.. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viewtopic.php?f=9&t=136860

Fult fortjent. Jeg kunne nesten ikke se for meg et annet utfall av saken enn dette, heller...

- Hvordan skal seieren feires?

- Jeg jobber nattskift, så den blir minimal. Men det blir kanskje en fest til helgen eller ved en senere anledning.

:lol::D

hhaha konge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet godt hvem han politijuristen som tok ut denne tiltalen er, Og han er en jævlig grei fyr, og han har ikke gjort det helt uten videre..,

Når det er sagt så er det ingen her som vet hvor mye drit denne karen har laget i "okka" by, som de kaller det dernede..,

Snakker om seriøst utragerende festing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt åpenbart at denne fyren er problembarn, men det forsvarer ikke å ta fra ham lappen. Da skal man heller bøtelegge eller straffe han for det han faktisk har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt åpenbart at denne fyren er problembarn, men det forsvarer ikke å ta fra ham lappen. Da skal man heller bøtelegge eller straffe han for det han faktisk har gjort.

Hvordan kan det være så åpenbart? Festglade ungdommer finnes det jammen mange av, uten at de er problembarn av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det være så åpenbart? Festglade ungdommer finnes det jammen mange av, uten at de er problembarn av den grunn.

Fordi politiet ikke hadde brydd seg om han var en vanlig festglad ungdom., Da hadde både du og jeg mistet lappen for lenge siden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi politiet ikke hadde brydd seg om han var en vanlig festglad ungdom., Da hadde både du og jeg mistet lappen for lenge siden ;-)

Skulle vel sette et eksempel da. holder ikke å si at noen naboer har sett han sette seg i en bil, når han hadde drukket :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les tidligere artikler om karen.. det kommer fram endel som tyder på at han har utagerende oppførsel.

Men igjen - det har ingenting med førerkortet hans å gjøre. Ved fyllekjøring eller store brudd på veitrafikkloven skjønner jeg godt at de hadde tatt lappen, men dette var jo ikke tilfelle, noe man har påpekt flere ganger. Straff skal deles ut korrekt, og for rette lovbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne saken er det ikke noe som er selvsagt, da hadde det ikke vært noen rettsak. Jeg har forresten ingen sympati med bråkmakere, så for meg måtte han gjærne vært uten lappen. Man kan miste lappen uten å ha kjørt bil bare så det er klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...