retardius Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Har endelig fått bilen kjørbar igjen. Var ute og kjørte en liten tur. Etter ca 30 min. så stod plutselig temp målern på langt over maks. Nåla kom ikke lenger, så hopper den tilbake til normalstilling (midten). Så jeg kjørte hjem, den fortsatte og hoppe fram og tilbake på tur hjem. Stoppa bilen og åpna panseret.. Ingen koking. Hva kan dette være? Og hvordan fikser man det?
kje Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Føleren som gir beskjed til instrumentet!? Sitter under innsuget
retardius Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Aha . Tenkte så langt som til at det kunne være en føler.. Takk takk. da sjekker man det
Eksos Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Med meg fungerte det ofte å bare dunke litt i dashbordet, så fungerte det fint igjen
retardius Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Hehe . kan jo prøve det også. Så lenge det funker . Blir så paranoid når den plutselig stå på 200 grader liksom .
Kvasi Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Høres ut som luft i kjølesystemet ditt, eller dårlig kontakt på ledningen som sitter på føleren i blokka di..
retardius Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Det kan være.. hvordan får jeg lufta ut skikkelig?
Bliza Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 Det kan være.. hvordan får jeg lufta ut skikkelig? ikke drep meg vis jeg tar feil nå, men synes jeg husker jeg gjorde det slik på e46`en min når jeg bytta radiator. ta av radioator påfyllings lokket , start bilen og sett vifteanlegget på fullt. husker ikke om det var noe med at man skulle ha instillingene på full varmluft men det skader vel ikke noe å gjøre
retardius Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Er visst i orden nå . Var nok bare den jordingskabelen mellom batteriet og motoren som var stripsa fast som gjorde det tenker jeg xD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå