ZhilleN Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2010 Jøss, skjeldent å se en med samme farge som min =) Hehe så morrosamt da bare si ifra hvis du trenger deler til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Lykke til med prosjektet Mer update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 tds kassa er bare og glømme og få på no s38 hvertfall. tds motorn er bygd på m20/m50 så den har det lille kløtsjhuset. kan bruke kasser fra alle bmw som hadde m30 motor, det går fint. ellers ere bare og klemme til med s38. er morsom motor det i e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Skal høre med han som har kassa, han sa det skulle gå bra, han har bmw peiling Skjer ikke akkurat så mye her nå akkurat, da vi bruker den i vinter nå, men har da fått byttet over dyser, innsug, må bare få tak i nytt fordelerlokk, går veldig dårlig nå Motor og alt blir muligens handlet fra Sverige i slutten av februar engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 tøft prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 ¨ja lykke til med og få til det. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 TDS passer desverre ikke S38 nei Men du kan fint bruke originalkassa hvis du ikke skal ha turbo eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg kjører Getrag 280, er vel org til S38 om jeg ikke tar feil. Tror den skal tåle en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Nei, det er s50 som passer rett på Blir enten s50 eller s38 motor, ikke helt sikker enda, skal snart kjøre på isbane, det blir gøøøøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Jeg kjører Getrag 280, er vel org til S38 om jeg ikke tar feil. Tror den skal tåle en god del. Du må vel bli med dit en tur og kjøre på is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Hvor da? Er så heldig å reise i militæret neste torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Bortafor bjørkelangen, det er no dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Ja det har jeg kjørt litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bogen. Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Tds kassa passer m20/m50/s50 som nevnt over her, ikke s38. Jeg ville valgt s38b38, e30 går overraskende bra med den motoren. Hvilken bil er det du har bilde av på avataren din? Har du flere bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Ja vet den ikke går på s38 motoren, blir nok og importere en m3 fra England og flytte over, og bruke tds kassa, 535 bakaksling og mellomaksling, hvis noen har dette liggende, kunne dette vært interessant! (535 bakaksling og mellom) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå