CaS Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Hei har både fanger foran, bak og sideskjørt til salgs. Tilstanden er relativt strøkent vil jeg si. Fargen er mørkegrå av noe slag. Mener å huske det satt på en sedan, men ikke sikker da jeg har hatt dette liggende en godstund nå for var meningen å ha det på min gamle bil. Følger med noen fester av noe slag, lister og lykter. Skal få tatt noen bilder til uken, men om noen vil komme å se på dette så er det bare å skrive til meg her, eller sende meg en mld eller ringe meg på 92 88 37 78. Mvh Alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaS Posted October 28, 2010 Author Share Posted October 28, 2010 Selges helst samlet, og foretrekker at det blir hentet da jeg ikke har så mye tid til overs osv.. Har til nå fått bud på 6000,-+ frakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mak1990 Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 pris`? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaS Posted October 28, 2010 Author Share Posted October 28, 2010 pris`? Har fått ett bud på 6000 + frakt betalt av kjøper så da er det jo bare å overgå det;) skal ta noen bilder i morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azeton Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Fint om du kunne ordnet noen bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Er dette til touring eller er det til sedan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azeton Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Er dette til touring eller er det til sedan? passer uansett Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaS Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 Er dette til touring eller er det til sedan? passer uansett Ja det var det jeg fikk høre av han som jeg kjøpte de av for lenge siden også. Har vært litt stress med jobb osv de siste dagene så har ikke fått tatt bilder, men skal se om jeg rekker å få det gjort i løpet av dagen i morgen;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaS Posted November 2, 2010 Author Share Posted November 2, 2010 Har fått tatt noen bilder i dag, men får ikke lagt de ut før litt seint i kveld... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaS Posted November 2, 2010 Author Share Posted November 2, 2010 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaS Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 Har flere som vil kjøpe kun framfanger, noen som kunne tenke seg en bakfanger og sideskjørt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaS Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaS Posted December 25, 2010 Author Share Posted December 25, 2010 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
beianmotorsport Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 pris på bakfanger og sideskjørt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKise Posted December 26, 2010 Share Posted December 26, 2010 Hva for bud har du fått på frontfanger ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts