Øyvind L. Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 tven er det bud på 5000kr om du vil lese tråden...mobilen er ulåst,og aldri brukt.så 900kr er vell litt i det minste laget. Hva er minste prisen på den? 1500? er ikke det en grei pris? 1250 Vil jo gjerne gjøre et kupp her
love guru Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 1500 e et kupp:P men henter du den da eller? er på steinkjer i trøndelag
Øyvind L. Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Huff ,nei. Den må nok sendes.. 1500 er et kupp ja, men 1250 er et enda bedre kupp
Chris_ Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Er esken åpnet på mobilen? Ser det står Oslo/Steinkjer i profilen din.. Du er ikke i Oslo i nærmeste fremtid?
love guru Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 hei..esken har jeg åpnet ja:) måtte se litt på den.følger med kvittering fra jeg kjøpte den. jeg var usikker på hvilken mobil jeg ville ha.så kjøpte meg en vivaz og en experia.så tok ibruk vivazen isteden:) jeg har bare slått på experian en gang for og se på menyen og hvordan den fungerte. chris- jeg har ingen planer om en oslotur før jul nei. men kan godt sende i oppkrav,da jeg ikke liker og ta forskudd på penger før varen er levert i den stand selger viser til....så oppkrav på kjøpers regning ved pris under 1500kr
Øyvind L. Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 hei..esken har jeg åpnet ja:) måtte se litt på den.følger med kvittering fra jeg kjøpte den.jeg var usikker på hvilken mobil jeg ville ha.så kjøpte meg en vivaz og en experia.så tok ibruk vivazen isteden:) jeg har bare slått på experian en gang for og se på menyen og hvordan den fungerte. chris- jeg har ingen planer om en oslotur før jul nei. men kan godt sende i oppkrav,da jeg ikke liker og ta forskudd på penger før varen er levert i den stand selger viser til....så oppkrav på kjøpers regning ved pris under 1500kr For 1500 så betaler du frakt? Var litt fristende dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå