Joachim Lie Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Vi prøvde å få tak i en F11 med M-pakke fra BMW norge, men Oslo Motor Show nektet oss å stille ut den bilen, siden den bilen blir komersiell. Porsche klubben fikk klage fra OMS, siden de reklamerte for Porsche Center og hadde en bil fra dem. Så om BMW Norge ikke hadde eid F11n så hadde det gått greit? Jeg fikk faktisk inntrykk av at folka på Porsche standen var genuine bilselgere fra Porsche Center.. Flere av bilene hadde også PC logo på seg. Merkelig at de skal henge seg opp i sånt egentlig... trodde sånne messer var for hvem som helst å kunne melde seg på, som en ordinær salgsmesse. Hadde det vært en privat eid bil hadde det gått helt fint De fikk også klage på logoen på bilene ja! Det er ganske merkelig ja. Jeg snakket med han som er "president" i porsche club norge og vi ble enige om at det er bare tull å sette slike krav til oss utstillere. Det er vi som burde sette krav til OMS ikke omvendt
S.Arnesen Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Grunnen til at oms ikke vil ha de store aktørene med er vel på grunn av det som har skjedd med gatebil. Gatebil skulle jo være bare den vanlige mann i gata, men er nå dominert at de "store" aktørene rundtomkring. ihvertfall det jeg ser for meg er bakgrunnen til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå