Hypnotisk Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Har Vw passat 96 mod..... Har byttet bremsekraftforsterer og nå så lyser plutselig bremselysene mine konstant.. Jeg har skjekket bryteren under og ser att pedalen ikke er i kontakt med bryterene og når jeg trykker inn den nederste bryteren så slutter dem og lyse.... men hvordan kan dette skje etter att jeg byttet bremsekraftforsterker?.. Har sett att stangen på den nye bremsekraftforsterkeren er like lang som den jeg hadde før.. Skjønner ikke hvorfor.. Noen som vet? Hjelp meg! Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 og hvordan forvillet du deg inn på bimmers da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnotisk Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 hæ? trenger bare hjelp jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Bryteren som skal aktivere bremselysene er som regel "over" pedalen, slik at om armen fra bremsekraftforsterkeren er for kort, vil pedalen bli dratt litt ned, og dermed ikke berøre bryteren som skal aktivere bremselysene. Uten at jeg noen gang har skrudd på en Passat. Ellers er du nok på feil forum ja. Dette er et BMW forum. Du får helt sikkert bedre respons her: http://forum.vwaudi-club.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hypnotisk Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Takk... Mener att de er like lange men kan prøve og bytte den i igjen det var ikke noe galt med den. slet med harde bremser, trodde det var den men det var vist ikke det.. Beklager viste ikke att detta er bmw forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Fiks passaten og selg, deretter kjøper du deg en BMW og holder deg til dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 haha... nesten det samme som å forville seg inn på en Liverpool-pub med Man.u. drakt uten å vite det.. håper du fant ut av det foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg