Gå til innhold

95mod 320i Touring

Share

Anbefalte innlegg

Da jeg har brukt for 4x4 tenker jeg selge touringen. Er en helt grei 320 med standard utstyr som el vindu front,soltak. Bilen har rullet ca 305000km men den fungerer fint og er meget fin å kjøre. Den har noen rustflekker her og der men ikke noe farlig. Dette er en grei bruksbil/arbeidsbil som er eu ok til 2012,er ikke noe skjønnhet men pålitelig og praktisk, selges med 17" sommerhjul og 15" vinter på stålfelg med org kapsler :) . Har desverre ikke bilder men kan sende på mms om noen ønsker bilder. Selges for 27000kr inkl reg eller byttes i bil med 4x4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg har brukt for 4x4 tenker jeg selge touringen. Er en helt grei 320 med standard utstyr som el vindu front,soltak. Bilen har rullet ca 305000km men den fungerer fint og er meget fin å kjøre. Den har noen rustflekker her og der men ikke noe farlig. Dette er en grei bruksbil/arbeidsbil som er eu ok til 2012,er ikke noe skjønnhet men pålitelig og praktisk, selges med 17" sommerhjul og 15" vinter på stålfelg med org kapsler :) . Har desverre ikke bilder men kan sende på mms om noen ønsker bilder. Selges for 27000kr inkl reg eller byttes i bil med 4x4.

bilder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinduet på fører døren hoppet av hengslene igår, så da dette må repareres så senker jeg prisen til 22000kr v hurtig avgjørelse. Eneste som jeg finner galt inni der er et platikk hengsel som er knekket,har fått glasset på plass slik at det er lukket også koblet jeg av motoren på vindusheisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...