Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bredfront ja.

Spørs bare om jeg ikke ville tatt av skjermen og, for å lettere se hvordan det blir å rette ut det blekket bak støtfangeren. Det lar seg vel ikke bytte uten sveising?

Regner med all plast er kaputt?

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er bredfront ja.

Spørs bare om jeg ikke ville tatt av skjermen og, for å lettere se hvordan det blir å rette ut det blekket bak støtfangeren. Det lar seg vel ikke bytte uten sveising?

Regner med all plast er kaputt?

Jeg er usikker. Det ser litt verre ut på bilder, men er det ikke mulig og slå noenlunde på plass? jeg vet ikke. Det er bred front ja. Så noe annet går selvfølgelig ikke, men er det forskjell på panserene iforfold til bred/v8 front kontra vanlig?

mvh

Morten

Skrevet

Jeg har en komplett bredfront som står på bil nå. Ikke riktig farge da menn. Har alle delene du trenger ivaffall. Du kan og kappe av bilen om du trenger noe derfra. Om du er int.

Skrevet

hvis det lar seg gjøre er det jo ikke noe problem å banke det på plass. Såfremt ikke det går så langt inn at f.eks noe i forstillinga blir skeivt.

Skrevet

Funnet noen alternativer, Men hvor mye koster det å få fraktet panser, frontfanger og noen andre smådeler fra koed? sikkert noen som vet det.

Lurer også på hvor mye en lakkering av panser og frontfanger?

Skrevet

blir fort noen kr i frakt.

Jeg betalte 1700+mva i frakt for dør, støtfanger og panser til en Rover 75. (og det var innad i Norge.)

Kan dog være at Koed har bedre avtale.

Ser for meg minimum 5-6000,- i lakkering, såfremt du ikke kjenner vedkomne som skal lakkere.

Skrevet

Hel bil som gjelder her mener nå jeg, men jeg er kanskje dum som ikke skjønner bedre?

Men skal du på død og liv ha bredfront igjen, så begrenser nok mulighetene seg der også.

Skrevet

Må jo ha bredfront. 8)

Vil og si at hel bil hadde vært det beste alternativet. Det ligger f.eks en svensk 540i her på forumet til 9500,- og på en sådan modell har du jo mulighet til å tjene inn kjøpesummen på å selge deler av den.

Skrevet

Hvis den brede fronten skal av, så må jo jeg begynne å styre med å fjerne skjermer og slikt.

Det ser jo og mye bedre ut etter min mening. Kunne du sendt en link til den delebilen Hafsmo?

Er veldig interessant siden markedet for v8 delene ikke vokser på trær..

Skrevet

hmm.. det ser visst ut til at den har blitt solgt for et par dager siden. beklager. Men følger du med på f.eks Autopower.se og Blocket.se dukker det stadig opp kupp der borte.

Du behøver forøvrig ikke bytte skjermer for å ta vekk bredfronten. Bare fronten og panseret.

Edit:

Har jo denne da, men selger ser ikke ut til å være veldig aktiv, så den kan være solgt for lenge siden.

viewtopic.php?f=44&t=159523&hilit=E34+delebil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...