S.Khan Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Slenger ut litt bilder fra oslo motor show slenger ut Bmw bildene om ønskelig kan jeg legge ut av resten av bildene av andre biler og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ser ingen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Inte jag heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Der ja Bra bilder det der. Sleng gjerne også ut andre merker, bare kult det Skal selv legge ut noen bilder ikveld tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Trist å sitte og se på dette fra jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Der ja Bra bilder det der. Sleng gjerne også ut andre merker, bare kult det Skal selv legge ut noen bilder ikveld tenkte jeg skal, må bare få lagt over i photbucket, tar litt tid ettersom jeg sitter på jobb med crapy nett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 fine bilder! Men har du bilder av automote omegaen? ser den i bakrunnen på ett par bilder her ser jeg. Det er ett sinnsykt bygg. Jaas innsug bla=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hmm jeg så ikke den marrachesch E30'n... digger fargen. Jaja. Mye snacks på BMWCCN standen da Og den svenske M3'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Noen bilder,men ikke like bra kvalitet,mye forskjellig for alle smaker så dette burde folk få med seg Også fikk jeg et poserings bilde av Gatebil babe Også sukkertøys dama hehe (beklager for veldig dårlig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 For et sammentreff , er på besøk til søsteren min i Lillestrøm som bor 200m unna denne messa, glad jeg fant ut dette nå , gleder meg virkelig til i morgen å dra å se på disse bila, gleder meg til å se den orginale 2002 turbo , bra bilder trådstarter og takk for infoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 mangler bilder av en rød e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Noen som har mer info om den granadaen? Husker det var en tråd om den på bilforumet for xx-år siden.. Den er iallefall sinnsykt gjennomført ombygd. Motoren er vel samme type som Ford Gt, en del Koenigsegg etc..? Mener å huske at han gikk for over godt over 1000hk .. "gatebilbaben" er vel Maria Elena? http://www.mariaelenadesign.no/ edit: Fant en prosjekttråd... http://www.corsasport.co.uk/board/viewt ... 761&page=1 Teoretisk passerer den 1000hk ved 1bar.. Turboene stopper ved 1750hk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Noen som veit hva som sitter under panseret på denne? Intec Motorsport Porsche'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Bra bilder og en vellykket show! ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå