Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der ja :) Bra bilder det der. Sleng gjerne også ut andre merker, bare kult det ;) Skal selv legge ut noen bilder ikveld tenkte jeg :)

Skrevet
Der ja :) Bra bilder det der. Sleng gjerne også ut andre merker, bare kult det ;) Skal selv legge ut noen bilder ikveld tenkte jeg :)

skal, må bare få lagt over i photbucket, tar litt tid ettersom jeg sitter på jobb med crapy nett hehe

Skrevet

fine bilder! Men har du bilder av automote omegaen? ser den i bakrunnen på ett par bilder her ser jeg. Det er ett sinnsykt bygg. Jaas innsug bla=)

Skrevet

Noen bilder,men ikke like bra kvalitet,mye forskjellig for alle smaker så dette burde folk få med seg :applause:

unh9axygu9ofvcenvrte.jpg

jljd28ggvei9mp957wpt.jpg

ir4hxs0pgnhup38zza9y.jpg

qw3f0sxl5vfekvdjj62a.jpg

x707pevfvtlr8rdyny9q.jpg

6msoh65kc10sk1p303w6.jpg

zym6c1y9tz25qh3q8ap1.jpg

8egei8u263vi6cblnhg1.jpg

zs2fsm7brhs806o62bgp.jpg

5fuwmza7b8088kkwgum0.jpg

t7oel6qw25hniadb7k0p.jpg

k6fhsvil8n0qzbrgez01.jpg

af0puim6j8od30ulpkgx.jpg

tu1mwzo37pnr8az5jy77.jpg

Også fikk jeg et poserings bilde av Gatebil babe :applause:

o7j4gywe9fe1eqbfjlrk.jpg

Også sukkertøys dama hehe (beklager for veldig dårlig bilde [-X

Skrevet

For et sammentreff , er på besøk til søsteren min i Lillestrøm som bor 200m unna denne messa, glad jeg fant ut dette nå , gleder meg virkelig til i morgen å dra å se på disse bila, gleder meg til å se den orginale 2002 turbo , bra bilder trådstarter og takk for infoen :P

Skrevet

Noen som har mer info om den granadaen? Husker det var en tråd om den på bilforumet for xx-år siden.. Den er iallefall sinnsykt gjennomført ombygd. Motoren er vel samme type som Ford Gt, en del Koenigsegg etc..? Mener å huske at han gikk for over godt over 1000hk ..

"gatebilbaben" er vel Maria Elena? http://www.mariaelenadesign.no/

edit: Fant en prosjekttråd... http://www.corsasport.co.uk/board/viewt ... 761&page=1

Teoretisk passerer den 1000hk ved 1bar.. Turboene stopper ved 1750hk... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...