Nytern Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Selger laptopen min nå som jeg rocker stasjonær pc for det meste..Er vel 2 år gammel, KUN stått på bordet. Var vel litt derfor det plutselig ble stasjonær i heimen og.Kan følge med ryggsekk tilpasset lappiser (selvfølgelig ubrukt) Pc'en har fungert upåklagelig bortsett fra at lader gikk føyken pga tordenvær i sommer. Handy som jeg er har denne hp-pc'en nå en Acer-lader.Ellers har batteriet sett bedre dager, varte vel en halvtime sist jeg sjekka.Sist men ikke minst kunne dvd-romen hatt behov for en rens. Den leser plater, men bruker innimellom litt tid.Så der har vi det.. Strøken kosmetisk, velbrukt ellers Url til pc: http://www.handingchao.com/latest-hp-pa ... iew-video/Pris = Aner ikke.. Bud? Kan bytte i 17" til E39.Må bare legge til at dette er en perfekt multimedia pc. Følger med fjernkontroll, er hdmi ut og den er stillegående.. Ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 pris? mulig int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 siden denne pcen kom i "hundre-og-ørten" forskjellige versjoner kan det være greit å legge ut hvilken type prosessor etc det er i den Høyreklikk på min datamaskin og velg egenskaper. Der skal det stå hvilken prosessor og hvor mye ram etc det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 3gb ram, 250gb hd og 2ghz dual core cpu. Tok litt tid, men der er infoen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Pris: 1700kr siden den er som beskrevet.. God og kjapp pc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Byr 1000kr jeg da.. ser de ligger rund det på finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Lov å prøve seg, sjekket Finn selv nå og de lå stortsett fra 2000kr og oppover, da med dårligere specs enn den jeg selger.. 1700kr er en fair pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 hvor holder du til? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Gaaanske langt nord i Hedmark, Tynset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Men den kan jo sendes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 Da stiger jo prisen også;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Mja, kan godt gi en hundrings i avslag jeg.. Men da er den jaggumeg billig nok og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 1500kr er siste pris, da leveres den formatert uten operativsystem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Er det hdmi utgang på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 Jepp, finfin multimediapc. Er det jeg har brukt den til for det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå