SweetBMW Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Hei. Var i går ute med en kompis og kjøpte bil til han. Det er en 15000 krs bil så vi forventa ikke så mye. Det er noen problemer med den dog: Diesel lekkasje fra dyse 4 den med ledning, 5 og 6. I tilleggg er det et hull i en slange som går til innsuget. Dette fører til at den går dårlig og er tung og starte. Har bestilt nye dyser og dyserør og den slangen. Er det noen spesiell fremgangsmåte for å bytte diesel dyseR? eller er det bare skru av rør, skru ut dyse, sette inn ny dyse med anti-seize, og skru til med moment og montere rør igjen? Trengs det noe koding? =) Mvh Tommi. EDIT: I tillegg fant vi en kontakt under innsuget som var koblet fra. Vi koblet den sammen men merka ikke noe forskjell. Det er en slik kontakt som er rund og man lissom "skrur" sammen om dere skjønner? Samme som på lokket på 20 pins diagnose knappen bare mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Dysene er det bare å skru ut og sette inn nye. Ingen koding på dette. Men den kontakten virka litt snodig. Trudde det var kontakten til dieselpumpa men viss den ikkje var kobla til så ville ikkje bilen starta ein gong. Så den må være til noko annet. Det kan eg desverre ikkje hjelpe deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Ok takk Ja vi ser litt nærmere på kontakta nå. =) legger ut bilder etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå