SweetBMW Posted October 30, 2010 Share Posted October 30, 2010 Hei. Var i går ute med en kompis og kjøpte bil til han. Det er en 15000 krs bil så vi forventa ikke så mye. Det er noen problemer med den dog: Diesel lekkasje fra dyse 4 den med ledning, 5 og 6. I tilleggg er det et hull i en slange som går til innsuget. Dette fører til at den går dårlig og er tung og starte. Har bestilt nye dyser og dyserør og den slangen. Er det noen spesiell fremgangsmåte for å bytte diesel dyseR? eller er det bare skru av rør, skru ut dyse, sette inn ny dyse med anti-seize, og skru til med moment og montere rør igjen? Trengs det noe koding? =) Mvh Tommi. EDIT: I tillegg fant vi en kontakt under innsuget som var koblet fra. Vi koblet den sammen men merka ikke noe forskjell. Det er en slik kontakt som er rund og man lissom "skrur" sammen om dere skjønner? Samme som på lokket på 20 pins diagnose knappen bare mindre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forbiss Posted October 30, 2010 Share Posted October 30, 2010 Dysene er det bare å skru ut og sette inn nye. Ingen koding på dette. Men den kontakten virka litt snodig. Trudde det var kontakten til dieselpumpa men viss den ikkje var kobla til så ville ikkje bilen starta ein gong. Så den må være til noko annet. Det kan eg desverre ikkje hjelpe deg med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted October 30, 2010 Author Share Posted October 30, 2010 Ok takk Ja vi ser litt nærmere på kontakta nå. =) legger ut bilder etterpå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now