Gå til innhold

BMW 318i med turbo


Ghost00
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann..

Jeg har nå fått meg ett turbo prosjekt.

hmm tenkte meg at jeg skulle sette på en wastegate (ekstern) ved siden av den som er på turboen.

ser ikke store problemet i dette, men jeg har bare satt det ned på papir og ikke prøvd det før.

er det noen som har gjort dette før eller har noen tips?

er det også noen som har en eksos manifoil ferdig for wastegate (ekstern)

vil det foresten gi meg noe mer sprut i motoren?

Mvh Ellef aka Ghost00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har tenkt litt på det dere har skrevet og tittet litt på det på nett. hmm.. lurer litt på om jeg skal bare kjøre med den motoren som står i som den står, bare bytte eksos anlegg på den og mulig dra inn en M3 eller Alpina fra svergie, får se ann hvor mye jobb det blir, setter jeg i gang så får jeg gjort mye på ett par mnd :)

jeg har sett på youtube at de som har turbo i bilen (318) drar den over på rødt og litt til, dette kan da umulig være sundt for motoren? ( så ett annet aks med en m50b25 motor at han dro nåla så langt at den sto rett ned)

jaja.. tanken min var go da :) men det kan umulig koste mye for en m3 motor eller en skadet m3 i sverige i å med at du får de kastet etter deg ( så si ) i svergie.

men jeg får tenke litt på det :) men er det noen som har ett tilbud til meg så fyr løs ( tenker på motor )

bilder kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...