kullsyre Posted October 30, 2010 Share Posted October 30, 2010 1 Bremseskive, 3 lykter + noen brytere varmetråder ..., lufteventiler til dashen Delene er fra en 86 320i Selges 100.- etthundrekroner Link to comment Share on other sites More sharing options...
osingen Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 Venstre baklykt? Strøken? Svar gjerne på PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor-Einar93 Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 brytere til el-vindu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kullsyre Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 Venstre baklykt? Strøken?Svar gjerne på PM. Bare fram lykter, Link to comment Share on other sites More sharing options...
kullsyre Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 brytere til el-vindu? Bryter til varmetråder og en bryter jeg ikke vet hva er til.. er en trykk bryter uten "merke" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor-Einar93 Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 brytere til el-vindu? Bryter til varmetråder og en bryter jeg ikke vet hva er til.. er en trykk bryter uten "merke" okei, e nok ikkje den, hadde den eg og Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts