Gå til innhold

Thomas' 87' BMW E30 325i og E91 LCI M-sport


TM custom
 Share

Anbefalte innlegg

det må være drømmen å få en så pen e30 hadde det vært min så hadde jeg holdt den 110% orginal. og brukt den minst mulig.. gratulerer med fin bil håper du tar godt vare på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må være drømmen å få en så pen e30 hadde det vært min så hadde jeg holdt den 110% orginal. og brukt den minst mulig.. gratulerer med fin bil håper du tar godt vare på den..

Jo takk, det er virkelig drømmebilen det har ja :D Original skal den holdes men den kommer nok desverre til å bli brukt litt over gjennomsnittet mye :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! Legg den ut på finn og kjøp deg en e46 du kan skru på! Da får ABS og airbag med på kjøpet :lol:

blir nok ikke noe salg av denne bilen, E30 frelst jeg så E46 er ikke helt min stil. men abs har den. Å nå har det seg jo slik at jeg å ung og dum så den airbagen tenker jeg ikke så mye på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

da var julaften over og her er noen av gårsdagens gaver

- gass støtdempere foran

- støtdemperputer og mansjetter foran

- bremseskiver bak

- bremsesko til håndbrek

- bremseklosser bak og foran

- registerreim og strammehjul

- viftereim

- Beru Ultra X Titan 2 tennplugger

- nye emblemer

PC250173.jpg

PC250146.jpg

PC250154.jpg

PC250156.jpg

PC250159.jpg

PC250163.jpg

PC250172.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhuseboe, senkesett, stabstag, andre foringer og muligens sportsinteriør (m-tech stoff) er greit nok mener jeg, da den blir MYE bedre å kjøre med tanke på styring, og ikke minst komfort. Er jo bare å ta vare på orginaldelene, så har man muligheten til å gjøre den orginal igjen ved en senere anledning. Regner med at dette blir en bruksbil, så da skal man ha litt kjøreglede i tillegg. Har du prøvd en orginal E30? Er som å kjøre en båt, med mindre den kom orginalt med m-tech understell/interiør.

original E30 er ikke som å kjøre båt om den er i bra stand.

Hva skal du forresten med nye, brukte fjærbein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...