Gå til innhold

Thomas' 87' BMW E30 325i og E91 LCI M-sport


TM custom
 Share

Anbefalte innlegg

byttet noen pærer her og der i dashbordet og midtkonsolen.

DSC00174.jpg

DSC00178.jpg

DSC00179.jpg

DSC00175.jpg

P3050152.jpg

DSC00176.jpg

DSC001742.jpg

også har ikke kasett spilleren funket som den skal så da åpnet jeg den og fant en en løs del som skulle være på et av tannhjulene bakers innerst så da måtte den finmekanismen med tannhjul ledd og fjærer fra hverandre. hælvetes pirkejobb!!!

DSC00180.jpg

også var det sammen igjen etter mye banning og nakkesmerter

DSC00183.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle få litt mer lys i parklysene også så jeg byttet fra standard glødepærene til hologenpærer.

hologenparklys på førersiden og standard glødepæreparklys på andre siden

DSC001762.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden perle du har her.

Å i motsetning til mange her inne, så er jeg sikker på at BMW lagde, og lager biler for at de skal brukes. Ikke stå å støve vekk på et lager/museum!

Nyt bilen, og ta vare på den så varer den evig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :D ja jeg mener at med rette vedlikeholdet så varer denne i mange mange år. har ikke noen planer om å selge den i fremtiden heller så så hver minste lille feil blir rettet opp i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel ikke helt sant, for hvis det komme rust, da skjuler du det bare, [-X[-X[-X[-X FYFY,,, er som en annen sier, når du fikser rust på den måten eskalerer det helt villt... få vekk den aluplata før du må bytte store plater i fronten på bilen,,,

Kun et godt råd fra en som har holdt på med rust i 16 år,,.,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel ikke helt sant, for hvis det komme rust, da skjuler du det bare, [-X[-X[-X[-X FYFY,,, er som en annen sier, når du fikser rust på den måten eskalerer det helt villt... få vekk den aluplata før du må bytte store plater i fronten på bilen,,,

Kun et godt råd fra en som har holdt på med rust i 16 år,,.,,

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke bare skjult den. al rusten rundt hullet er slipt vekk. og det er bare å ta en titt bakk bekledingen i bagasjerommet en gang i blandt for se om det utvikles noe mer rust. kommer det plutselig mye rust der så får jeg bare få det sveiset. er ikke verre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det begynt å skje litt ting her.

Ok... Jeg kjenner jeg blir litt lei meg. For det første: Du har fått en bil som begynner å bli veldig sjelden. Enda mer sjelden er den som tilnærmet rustfri. Også er du "dum" nok til å "reparere" en minimal rustskade med en aluminiumsplate! #-o:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
skjedd mer her i d siste da? :)

grattis med sjelden original fin e30 325 :)

har ikke skjedd så veldig mye. har byttet låselister foran og bak, byttet noe misfarget eksteriør plast, fått rettet sommerfelgene og fått nye emblemer og dekk på de. ellers går det stort sett i vedlikehold :) tenkte jeg skulle ta det som er av rust på den rett etter sommerferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...