TM custom Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 byttet noen pærer her og der i dashbordet og midtkonsolen. også har ikke kasett spilleren funket som den skal så da åpnet jeg den og fant en en løs del som skulle være på et av tannhjulene bakers innerst så da måtte den finmekanismen med tannhjul ledd og fjærer fra hverandre. hælvetes pirkejobb!!! også var det sammen igjen etter mye banning og nakkesmerter
TM custom Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 tenkte jeg skulle få litt mer lys i parklysene også så jeg byttet fra standard glødepærene til hologenpærer. hologenparklys på førersiden og standard glødepæreparklys på andre siden
Thelax Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Sjelden perle du har her. Å i motsetning til mange her inne, så er jeg sikker på at BMW lagde, og lager biler for at de skal brukes. Ikke stå å støve vekk på et lager/museum! Nyt bilen, og ta vare på den så varer den evig.
TM custom Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 takk ja jeg mener at med rette vedlikeholdet så varer denne i mange mange år. har ikke noen planer om å selge den i fremtiden heller så så hver minste lille feil blir rettet opp i
Martin-D Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Herlig E30, denne var virkelig et prakteksemplar! Sjelden vare du Kanskje du kunne skrevet litt om hvordan det var å bytte pærer i dashbordet? Kanskje lage en DIY?
TM custom Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 tja. kanskje det. var ikke så altfor vanskelig da. må bære vere jævlig forsiktig når man brekker ut paneler og brytere for det blir så sykt lett ødelagt
evovrs Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Dette er vel ikke helt sant, for hvis det komme rust, da skjuler du det bare, FYFY,,, er som en annen sier, når du fikser rust på den måten eskalerer det helt villt... få vekk den aluplata før du må bytte store plater i fronten på bilen,,, Kun et godt råd fra en som har holdt på med rust i 16 år,,.,,
powerfulglenn Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Dette er vel ikke helt sant, for hvis det komme rust, da skjuler du det bare, FYFY,,, er som en annen sier, når du fikser rust på den måten eskalerer det helt villt... få vekk den aluplata før du må bytte store plater i fronten på bilen,,, Kun et godt råd fra en som har holdt på med rust i 16 år,,.,, +1
TM custom Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 er ikke bare skjult den. al rusten rundt hullet er slipt vekk. og det er bare å ta en titt bakk bekledingen i bagasjerommet en gang i blandt for se om det utvikles noe mer rust. kommer det plutselig mye rust der så får jeg bare få det sveiset. er ikke verre
316 Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Da har det begynt å skje litt ting her. Ok... Jeg kjenner jeg blir litt lei meg. For det første: Du har fått en bil som begynner å bli veldig sjelden. Enda mer sjelden er den som tilnærmet rustfri. Også er du "dum" nok til å "reparere" en minimal rustskade med en aluminiumsplate!
stingrs Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 skjedd mer her i d siste da? grattis med sjelden original fin e30 325
TM custom Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 skjedd mer her i d siste da? grattis med sjelden original fin e30 325 har ikke skjedd så veldig mye. har byttet låselister foran og bak, byttet noe misfarget eksteriør plast, fått rettet sommerfelgene og fått nye emblemer og dekk på de. ellers går det stort sett i vedlikehold tenkte jeg skulle ta det som er av rust på den rett etter sommerferien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå