Gå til innhold

Thomas' 87' BMW E30 325i og E91 LCI M-sport


Anbefalte innlegg

Skrevet

byttet noen pærer her og der i dashbordet og midtkonsolen.

DSC00174.jpg

DSC00178.jpg

DSC00179.jpg

DSC00175.jpg

P3050152.jpg

DSC00176.jpg

DSC001742.jpg

også har ikke kasett spilleren funket som den skal så da åpnet jeg den og fant en en løs del som skulle være på et av tannhjulene bakers innerst så da måtte den finmekanismen med tannhjul ledd og fjærer fra hverandre. hælvetes pirkejobb!!!

DSC00180.jpg

også var det sammen igjen etter mye banning og nakkesmerter

DSC00183.jpg

Skrevet

tenkte jeg skulle få litt mer lys i parklysene også så jeg byttet fra standard glødepærene til hologenpærer.

hologenparklys på førersiden og standard glødepæreparklys på andre siden

DSC001762.jpg

Skrevet

Sjelden perle du har her.

Å i motsetning til mange her inne, så er jeg sikker på at BMW lagde, og lager biler for at de skal brukes. Ikke stå å støve vekk på et lager/museum!

Nyt bilen, og ta vare på den så varer den evig.

Skrevet

takk :D ja jeg mener at med rette vedlikeholdet så varer denne i mange mange år. har ikke noen planer om å selge den i fremtiden heller så så hver minste lille feil blir rettet opp i :)

Skrevet

Herlig E30, denne var virkelig et prakteksemplar! Sjelden vare du :D

Kanskje du kunne skrevet litt om hvordan det var å bytte pærer i dashbordet? Kanskje lage en DIY? :)

Skrevet

tja. kanskje det. var ikke så altfor vanskelig da. må bære vere jævlig forsiktig når man brekker ut paneler og brytere for det blir så sykt lett ødelagt

Skrevet

Dette er vel ikke helt sant, for hvis det komme rust, da skjuler du det bare, [-X[-X[-X[-X FYFY,,, er som en annen sier, når du fikser rust på den måten eskalerer det helt villt... få vekk den aluplata før du må bytte store plater i fronten på bilen,,,

Kun et godt råd fra en som har holdt på med rust i 16 år,,.,,

Skrevet

Dette er vel ikke helt sant, for hvis det komme rust, da skjuler du det bare, [-X[-X[-X[-X FYFY,,, er som en annen sier, når du fikser rust på den måten eskalerer det helt villt... få vekk den aluplata før du må bytte store plater i fronten på bilen,,,

Kun et godt råd fra en som har holdt på med rust i 16 år,,.,,

+1

Skrevet

er ikke bare skjult den. al rusten rundt hullet er slipt vekk. og det er bare å ta en titt bakk bekledingen i bagasjerommet en gang i blandt for se om det utvikles noe mer rust. kommer det plutselig mye rust der så får jeg bare få det sveiset. er ikke verre

Skrevet
Da har det begynt å skje litt ting her.

Ok... Jeg kjenner jeg blir litt lei meg. For det første: Du har fått en bil som begynner å bli veldig sjelden. Enda mer sjelden er den som tilnærmet rustfri. Også er du "dum" nok til å "reparere" en minimal rustskade med en aluminiumsplate! #-o:cry:

  • 3 months later...
Skrevet
skjedd mer her i d siste da? :)

grattis med sjelden original fin e30 325 :)

har ikke skjedd så veldig mye. har byttet låselister foran og bak, byttet noe misfarget eksteriør plast, fått rettet sommerfelgene og fått nye emblemer og dekk på de. ellers går det stort sett i vedlikehold :) tenkte jeg skulle ta det som er av rust på den rett etter sommerferien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...