Zap Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Lurer på om det er noen som vet hva mye jeg må ta av for å bytte frontlamper på en E39. Ser det er 2 skruer på topp av lamepene men regner med at det sitter noen nederst også. Hvordan kommer jeg til disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Lampen sitter med fire skruer, to i topp og to i bunn. De ligger enkelt og synlig til, så skal ikke være vanskelig å få øye på disse. Deretter flytter du over den lakkerte lista i bunn av lykten (etter du har tatt den ut) og flytter over på den nye lykten. Dersom du bytter fra pre-face til facelift lys så må du sette på et feste (medfølger) på lykta slik at du får skrudd den på plass i de gamle hullene da facelift hadde den ene innfestningen plassert annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Det er org facelift som skal byttes til org facelift (pga sprekt glass og parkringer som ikke virker lengre). Slik jeg leser det så kommer jeg til alle fire skruene fra motorrommet. Da skal jeg prøve det så fort guttungen har kommet i seng. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Du må som regel flytte over holderne til blinklysene å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Du må som regel flytte over holderne til blinklysene å Blinklysene sitter i ett med hovedlykten til E39, og der er det kun 4 skruer, det ene festet/festeadapteren og pyntelista som må flyttes over på ny lykt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Det der er veldig enkelt. Ser lett alle 4 skruene når du ser på lykta ovenfra. Så dette gjør du på 2-3 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Var ikke det jeg mente.. Det jeg mente var at den plast holderer som holder blinklyset som klipses fast til lykta følger som regel ikke med, å denne må flyttes over til den nye lykta.. Har skifta en del frontlykter på e39, så vet hva jeg snakker om:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Dette er org. Hella facelift lamper og de kommer komplett så det er bare 4 skruer som skal til pluss flytte over pyntelista under lampene. De kommer også med braketter, mulig de er bergnet for pre-facelift modeller. For min del vare det bare å fjerne den og sette lampene rett inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Husk også å montere gummilist som sitter på pyntelista under lyktene,fort gjort å glemme denne ved montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Hehe ett bra tips. Holdt faktisk på å glemme den, da den ble sittende på den gamle lykta Men nå er de på plass og alt virker som det skal, så da er det bare å pendle i vei da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå