NBCustom Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 ta kontakt med e34_525tds her på forumet, han bygger grom chip til deg;) da blir det en annen lyd i fløyta, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Har chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Er det noen som vet om Keskin KT1 passer til e36?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Det gjør de; men ville heller gått for AC Schnitzer Type 1; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Var forresten og byttet sommerfelgene mine igår. En kompis trengte mindre tommer felg, for da å få mindre utgifter på dekk. Som dere ser nedenfor skjønner dere sikkert Tilbake fikk jeg noen 18" felger som passer perfekt til bilen min! Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Off, det der tror jeg blir en dritpen kombinasjon med fargen på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Jeg har alltid hatt lyst på 325TDS Coupe.. Ble det levert egentlig? Nei, 325 TDS ble ikke levert som coupe. Ser ut som at du har planene klare, gjør seg med nye felger, M-tech front og mer senk Kan forklare hvorfor jeg aldri har sett det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Da var m3 fronten bestilt og på vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Da var fronten og baklyktene kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Gjort seg med et strøkent Vader interiør til sommern! Men det er dyrt og er egentlig fornøyd med det jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Da har jeg førsteretten hvis du skal selge det interiøret som står i bilen din nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet April 2, 2011 Forfatter Share Skrevet April 2, 2011 Den er grei;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thans1 Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Har gjort endel siden sist jeg oppdaterte her inne. Se på side 1. Har kjøpt meg komplett nytt interiør til bilen. Stoler framme, seter bake, dører, armlene og gulvteppe. Det er hel skinn og sort farge. Så og si 100% strøkent. Legger med noen bilder av demontering av gammelt interiør. (Det selges rimelig, alt sammlet for 2000,-) M-stoler delskinn, rød farge. Er ferdig med å sette inn alt utenom armlene og gulvteppe. Skal hentes imorgen og settes inn iløpet av kvelden eller lørdag. Dette var da første gangen jeg har prøvd meg på å skifte interiør og fant ut at det var en kjapp og enkelt jobb. Et par timer så er det gjort. Men blir vell verre når jeg skal til å skifte gulvteppe tenker jeg... Noen som har erfaring fra dette? Må jeg ut med hele dashbordet?? Planene for helgen er å sette inn nytt gulvteppe og midtarmlene. Vaske og støvsuge skikkelig når jeg først er ute med "alt" inne i bilen. Ha på svarte nyrer. Mulig det blir senking og Xenon lys til skiltplate bak. Kommer endel bilder iløpet av helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå