Gå til innhold

..


Thans1
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med bil og velkommen til forumet!

Den var veldig rosa!

Bilder av interiøret også? Er vel en individual-bil dette?

Ser ut som planene er på stell, men ville ikke kjøpt klare grøftelys. Ser billig ut :wink:

18' ser best ut på E36. 17 funker også om du senker mye :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromt interiør da! Er det sportstoler?

Denne fargen i en sort bil f.eks... nice 8)

17" har mye bedre kjøreegenskaper på E36, om det er av betydning. Så og si uansett bredde..

Jeg hadde gått for m3 front, med eller uten grøftelys(heller litt mot uten), nye org lykter og grå/sorte blinklys..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbeetle: Det er sportstoler, veldig gode seter! Njaa, er ikke så veldig keen på 17".. Tenker mest på synets skyld :) Ser at det er mange her som anbefaler orginal lykter, så jeg vurderer sterkt å få tak i noen!

Azeton: Det er jeg veldig usikker på, har vertfall ikke sett noen rundt her distriktet eller på nett!

Reef89: Takker! Tror jeg går i innkjøp av orginale lykter ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke noe stort problem å bytte ut egentlig ;) Blir nok en fet tralle til våren ;) Kan anbefale koed.no! Både nye deler og brukte deler til en pen pris, og ikke lange leveringstia..

Der lyver du litt, leveringstiden til Koed kan være MEGET lang i enkelte tilfeller. En kompis av meg bestilte to nye framskjermer til sin E34, og det tok 2 måneder før de var ankommet. Men Koed er en hyggelig nettbutikk med alt du får av deler, anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...