Gå til innhold

Gir kasse problem


Bimmer Ole
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en 520 e34 som jeg har fått en feil på gearkassa. veit ikke hva det er med har en liten mistanke om at det er giroverføringa som er gårn pga at den er bøyd. det det hele startet med var at jeg plutselig ikke hadde 3 og 4 gir så ble den lei å få i revers. så når jeg nå har den i fri så står den i 4 gir. noen som har råd om hva som er galt jeg mener det er kassa helt til jeg så under den i dag å så at giroverføringa var bøyd å hvor mann får tak i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil sige at det er dine gearforbindelser, også idet du siger at de er bøjet, men koed skulle gerne have nogen, både i dk og norge.

det kan også godt være bøsningerne der sidder under bilen hvor gearstangen går ind i kabinen, de kan også være godt slidte og forvolde samme problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har titta litt på dele tegninger å sett på bilder å da har jeg sett det at giroverføringa er rett. men er ikke det som var problemet fant jeg ut i dag. er selve synkroniseringa i kassa som har gått rett vest.

Men det jeg lurer på nå er om en getrag 260 eller noen av de andre getrag kassene går på motoren min som er en m50b20 er ikke så inn i selve gir kassene til bmw. det sitter/satt en zf kasse der å det er den som har gått rett vest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...