Evenol Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Hei. Ønsker å selge originale M3 speil til E36 Coupé. Disse stammer fra en høyreratta E36 M3 3.0liter. Har ikke noe å si med justering osv, enkel måte å fikse det på. Fargen er montrealblå eller noe i den duren, mørk blå. Speila har el-justering+varme og er strøkne! Selges for 1500,- kroner + evt. frakt. Befinner seg på Sørumsand, Akershus. Ta kontakt på PM eller 97 11 49 69. Mvh Even Beklager for litt mørke bilder;
Ghost00 Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Har det noe å si om det er cupe eller sedan?
Evenol Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Har det noe å si om det er cupe eller sedan? Litt usikker. Noen som kan bekrefte?
fredrikt Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Hvis du setter coupe speil på sedan vil de stå alt for langt opp.. Problemet med å sette på speil fra en bil som har vært høyre-ratta er at du må justere glassene helt til hver sin side, siden de er beregnet for motsatt side
Evenol Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Hvis du setter coupe speil på sedan vil de stå alt for langt opp.. Problemet med å sette på speil fra en bil som har vært høyre-ratta er at du må justere glassene helt til hver sin side, siden de er beregnet for motsatt side De vil muligens stå for langt opp. Så da passer de bare til Coupé! - Men det du beskriver at du må justere glassene helt til hver sin side er totalt feil. Du trenger bare å sette to muttere bak den ene skrua slik at motoren i det ene glasset vil gå lenger ut. Ikke er det synlig heller. Aner ikke om du har prøvd før, men det har jeg.
fredrikt Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Har faktisk ikke tenkt på det, bare montert de så er mye mulig det du sier stemmer
pedro Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Har tatt opp noen speil før og ser ikke helt hvor den mutteren skal plasseres. Hvis det er kjempeenkelt kan du vel gjøre dette? P
Evenol Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Har tatt opp noen speil før og ser ikke helt hvor den mutteren skal plasseres. Hvis det er kjempeenkelt kan du vel gjøre dette?P Dette er en salgstråd så jeg vil ha slike kommentarer frabedt. Hvis du ikke ser helt hvor de mutterene skal plasseres så mangler du noe - i huet. Jeg brukte to muttere mellom feste til skrua og motoren på mine speil, sånn at vinkelen ble helt 100. Jeg kan gjerne sette på disse igjen hvis du vil det. Antar at du kjøper de da?
Maloi Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Har tatt opp noen speil før og ser ikke helt hvor den mutteren skal plasseres. Hvis det er kjempeenkelt kan du vel gjøre dette?P Dette er en salgstråd så jeg vil ha slike kommentarer frabedt. Hvis du ikke ser helt hvor de mutterene skal plasseres så mangler du noe - i huet. Å kommentere noe sånt i salgstråden din er jo iallefall å ha seg frabedt. Du skremmer jo heller vekk kunder Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå