wicky124 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 hmm....jeg har sånt ratt liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Hvordan er tilstand på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Lukter iallefall godt av det helt og fint uten slitasje eller ødelagte sømmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 hmm, price? event bilde ? hva lukter det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 haha lukter nok garasje:p kan ta bilde imorgen....pris?tjaah....bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Vil gjerne se den før jeg slenger inn noe bud Men kjøper den billigst mulig.. Ble en dyr affære dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 hehe greit det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Hvis du ikke er stressa kunne du fått rattet mitt. Må bare hjem og ta det av. og jeg blir på sjøen i 2 uker til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Så ufattelig kjipt! Godt du hadde skinnseter i det minste. hadde blitt et helvete med stoffseter:P Virkelig kjedelig det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Jeg skjønner ikke at folk gjør slike ting Det må stå dårlig til med oppdragelsen hos alt for store deler av befolkningen. Håper du får fikset dette uten at det setter seg lukt i bilen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Hvis du ikke er stressa kunne du fått rattet mitt. Må bare hjem og ta det av. og jeg blir på sjøen i 2 uker til. Standen på den er god? Trenger ikke airbag om du vil ta vare på den Ville vært topp om jeg hadde fått rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 sååå...jeg får ikke lurt deg`?faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 sååå...jeg får ikke lurt deg`?faen... Dessverre, bedre lykke til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Mener det er i nokså god stand ja. Kan godt ta et bilde om du ikke har fått tak i et til jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Mener det er i nokså god stand ja. Kan godt ta et bilde om du ikke har fått tak i et til jeg kommer hjem. Har jo taket på et ratt, wicky har.. Du kunne lagt inn et bilde uansett wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå