BMWbirkeland Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 lyst til og sende meg grøfte lysene ? byr 300,-
Olan Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Er fullt av glass etter at låsen på bilen kødda og er noe slittasje, men gi bud
janerik171187 Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 gidder du ta bildeav kupevifta om du har den?om det er lik min så er jeg int ???
Olan Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 gidder du ta bildeav kupevifta om du har den?om det er lik min så er jeg int ??? Har ikke noe bilde av den ? Skal til bilen i morra så kan sjekke delenr hvis det står på den. Er AC på bilen hvis det er til hjelp
Olan Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 ........ Glemte at bilen har stått ute en stund nå uten siderute på passasjersiden så det er vel ikke all verdens å ta vare på, de er helt greie og normalt slitt, er ei lita rift i sitteputa på førerstol. Men som sagt så har den stått ute i vær og vind så jeg vet ikke hvordan passasjer setet er. Kom med et bud
janerik171187 Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 gidder du ta bildeav kupevifta om du har den?om det er lik min så er jeg int ??? Har ikke noe bilde av den ? Skal til bilen i morra så kan sjekke delenr hvis det står på den. Er AC på bilen hvis det er til hjelp sjekk opp nummeret, og gjerne ta bilde. min er bosch ivaffall, og ikke ac,men er vell kanskje likt alikevell
Olan Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 Jepp jeg kan skjekke i morra Noen andre her som kanskje vet om det er forskjell ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå