Knardalen Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Dette er da min BMW 320 CI 01. Har hatt bilen i ca 1 år, bilen er solgt, tenkte jeg skulle legge den ut for å teste ut dette forumet. Bilen har alt av utstyr untatt el.seter. Den er kjørt 160000. Har CSL front, Følger med en M3 front. Vet ikke hva felgene heter, men koster 24 000 NOK (jeg hadde aldri betalt så mye for de, de følgte med bilen) Har ett problem med stereoen, den funker av og til, noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Skjønner ikke helt hva poenget med tråden er jeg?det er en tråd om bilen din? som er solgt? og nå lurer du på hva som er galt med stereoen? og hvorfor i show off delen av forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Ja nei denne var ei nøtt.. Er spent på å se om det kommer noe bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knardalen Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Får ikke til å legge ut bilder! bilen er min, men er en som har kjøpt den, men han ikke fått pengene enda. ville bare vise frem bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Trykk "bla igjennom", deretter "start uploading!" og så klipper du ut bildelinkene og limer de i innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knardalen Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå