Gå til innhold

Ny vannpumpe; orginal eller fra koed.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 2000 mod 320DAT som har lekk på vannpumpa. Koed har halve prosen på denne og en rekke andre servicedeler jeg også trenger. Filer og slikt er greit nok uorginalt, men hva med vannpumpa? Tar jeg den med i samme bestilling eller leter jeg frem en tusenlapp ekstra for å få orginal?

Skrevet

Nå har eg ingen erfaring med vannpumpene hos Koed, men eg er fornøgd med alt eg har kjøpt hos dem. Så eg hadde gjerne kjøpt vannpumpe også der om eg trengde ny.

Skrevet

Tenkte litt slik jeg også; Koed virker billig og bra, men tenkte likevel å høre for å være sikker på at jeg ikke gjør noe dumt :-)

• 1 month later...
Skrevet

Den uorginale Koed-pumpa passet iallefall perfekt, og virket, så da gjenstår det bare å se hvor lenge den virker :-) Sikkert like god som har vært innom BMW og blitt ompakket.

Skovle-hjulet var fremstilt av metall. Den orginale pumpa jeg tok av var hadde plastskovler.

Skrevet

Bytta vannpumpe på 2 av bilene mine til Koed-pumper og ikke et vondt ord å si om de :wink:

Nye vannpumper til BMW er gjerne laget i metall pga de originale i bakkelitt smuldra opp. Men man får også noen i en ny og bedre type plast :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...